פואמיקס >> עדכונים והתפתחויות בפיתוח הקליני ובתוצאות הפיננסיות לרבעון השלישי

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/11/2016

  • החברה השיגה את יעד גיוס החולים (900 חולים) לשני ניסויי שלב 3 ב-FMX101, קצף מינוציקלין לטיפול באקנה בדרגה בינונית עד חמורה.

  • נמשכת קליטת חולים נוספים מעבר ליעד הגיוס, אשר החלו בשלבי בחינת התאמתם לניסויים בשני המחקרים הקליניים שלב 3.

  • החברה צפויה להשלים את גיוס החולים הנוספים עד סוף נובמבר 2016

  • החברה צפויה לפרסם תוצאות ראשוניות מהניסוי במהלך המחצית הראשונה של 2017.
  • החברה השלימה ניסוי שלב 2 ב-FMX103, קצף מינוציקלין לטיפול בחולים עם רוזציאה, בספטמבר 2016, ארבעה חודשים לפני לוח הזמנים המתוכנן. FMX103 הראה יעילות קלינית ומובהקות סטטיסטית גבוהה בטיפול ברוזציאה בדרגה בינונית עד חמורה, וכן הייתה בטיחותית ובעלת סבילות טובה.

    המכירות בארה"ב של קצף Finacea®, חומצה אזלאית בריכוז של 15% לטיפול ברוזציאה – מוצר של חברת באייר הגרמנית שפותח בשיתוף פואמיקס על בסיס טכנולוגיית הקצף של החברה והושק בארה"ב בספטמבר 2015 – ממשיכות לצמוח.

  • בהתבסס על נתוני המכירות של קצף Finacea®, כפי שדווחו ע"י באייר לרבעון השלישי 2016, פואמיקס זכאית לתמלוגים בסך 794 אלף דולר, גידול של 6% לעומת רבעון שני של 2016. 

  • פואמיקס זכאית לתשלום נוסף בסך 1.75 מיליון דולר, לאחר שבאייר עברה את יעד המכירות עבור מוצר זה. 

  • החברה השלימה הנפקה ציבורית נוספת  של מניותיה ב-30 בספטמבר, 2016, במחיר של 9.5 דולר למניה, וגייסה סכום ברוטו של 58.1 מיליון דולר, לרבות ממימוש האופציה שניתנה לחתמים (ומומשה בחלקה באוקטובר 2016) לרכישה של 411,959 מניות נוספות. סה"כ, הסכום שנותר בידי החברה 
לאחר הוצאות ההנפקה ועמלות חיתום הסתכם ב-54.1 מיליון דולר. 
  • פורטפוליו הקניין הרוחני של פואמיקס ממשיך לגדול. לחברה יש כיום 145 פטנטים מאושרים ברחבי העולם, מתוכם 49 פטנטים בארצות הברית.
עדכונים פיננסיים לרבעון השלישי של 2016:

  • הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2016 הסתכמו ב-2.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-22 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון זה כללו תמלוגים בסך 794 אלף דולר מבאייר עבור מכירות קצף Finacea® ותשלום אבן דרך של 1.75 מיליון דולר, לאחר שבאייר עברה את יעד המכירות עבור מוצר זה.

  • הוצאות המו"פ הסתכמו ב-5.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה בעיקרה מהוצאות הניסויים הקליניים עבור FMX101 ו-FMX103, כמו גם מעלייה בהוצאות השכר והוצאות נלוות בשל עלייה במספר עובדי מחקר ופיתוח. 

  • הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו ב-2.6 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות נבע בעיקרו מגידול בהוצאות שכר, מחקרי שוק, הוצאות מועצת המנהלים והוצאות עבור רישום פטנטים וסימני מסחר.  

  • ההוצאות התפעוליות הסתכמו בסך 8.5 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

  • ההפסד הנקי הסתכם בסך של 5.8 מיליון דולר או 0.19 סנט למניה, בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 3.4 מיליון דולר, או 0.11 סנט למניה, בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.

  • מזומנים ושווי מזומנים והשקעות לטווח קצר וארוך הסתכמו, נכון ל-30 בספטמבר 2016, בסך של 140.1 מיליון דולר, לעומת 103.8 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר, 2015. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x