בנק ההשקעות הגלובאלי CLAIRFIELD INTERNATIONAL יפעל בישראל לאיתור ויצירת הזדמנויות M&A לחברות ישראליות

בנק ההשקעות הגלובאלי הפועל ב-20 מדינות מצרף את Avalon Capital כשותף בלעדי בישראל

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/11/2016


Clairfield International, בנק השקעות גלובאלי מוביל בתחום מיזוגים ורכישות (M&A), שמח להודיע כי חברת Avalon Capital הצטרפה לבנק כשותפתו הבלעדית בישראל ותנהל את מטה Clairfield Israel.

Clairfield International מספק שירותי ייעוץ בתחום של מימון חברות, בעיקר בעסקאות מיזוג ורכישה בינלאומיות הינו בנק השקעות עולמי עם מטה בג'נבה ויותר מ-35 משרדים ביותר מ-20 מדינות, אשר פועלים באמצעות חברות יזמות המנוהלות בידי שותפים. בשנת 2015 Clairfield סגר כ- 150 עסקאות בשווי של יותר מ-5.5 מיליארד דולר ודורג כאחת מחברות הייעוץ העצמאיות המובילות בעסקאות מיזוג ורכישה בטבלאות הדירוג של Thomson Reuters לכל העולם, לארה"ב, לאמריקה הלטינית ולאזור אסיה-פסיפיק.

חברת Avalon Capital אשר תנהל מהיום את מטה Clairfield Israel בתל אביב, מספקת שירותי ייעוץ לחברות ישראליות בתחומי הנפקה, גיוסי הון, עסקאות מיזוגים ורכישות בארץ ובעולם. Avalon Capital מתמחה במיזוגים ורכישות בינלאומיים בתחומי טכנולוגיה, תקשורת ומדיה, ביוטק ותעשיה. בין לקוחותיה נמנות חברות הון סיכון וקרנות השקעות פרטיות רבות. 

מנתוני חברת המחקר IVC עולה כי, בשנת 2015 רוב המיזוגים והרכישות הבינלאומיים היו בין ארה"ב לישראל, כאשר רק 10% מהאקזיטים הישראליים היו מול חברות אירופאיות.

לדברי ג'ואי סאבט, מנכ"ל Avalon Capital: "נכון להיום אנו לא רואים נוכחות מספקת של אקזיטים ישראליים ולא של רכישות יוצאות על-ידי חברות ישראליות בשוק הביניים העולמי. בזמן שקרנות השקעות פרטיות ותאגידים רב-לאומיים בכל רחבי העולם ממשיכים עם האסטרטגיות של "קנה ובנה", ישנה הזדמנות גבוהה לחברות ישראליות להרחיב את פעילותן בשוק הטכנולוגיה, התקשורת והמדיה העולמי. מאחר והחברה שלנו מתמקדת באופן בלעדי בעסקאות מיזוג ורכישה בינלאומיות, יש חשיבות עליונה לשיתוף פעולה עם השותפים הזרים המתאימים," אמר סאבט. "Clairfield מציעה גישה ייחודית לכל הכלכלות המובילות, וחברות ישראליות מעריכות מאוד את גישת ההנהלה הבכירה לתהליך העבודה ואת רוח היזמות שלה".

אלכסנדר קלם, סגן יו"ר Clairfield International, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותה של שותפה ישראלית שמביאה לנו ידע נוסף במגזר הטכנולוגיה והיכרות עם שחקנים ישראליים גם בצד המוכרים ויותר ויותר גם בצד הקונים".

אודות CLAIRFIELD INTERNATIONAL

CLAIRFIELD INTERNATIONAL מספקת שירותי ייעוץ בתחום של מימון חברות, בעיקר בעסקאות מיזוג ורכישה בינלאומיות.  Clairfield, שנוסדה בשנת 2004, משמשת כבנק השקעות עולמי עם מטה בג'נבה ויותר מ-35 משרדים ביותר מ-20 מדינות, אשר פועלים באמצעות חברות יזמות המנוהלות בידי שותפים. בשנת 2015 Clairfield סגרה יותר מ-145 עסקאות בשווי של יותר מ-5.5 מיליארד דולר ודורגה כאחת מחברות הייעוץ העצמאיות המובילות בעסקאות מיזוג ורכישה בטבלאות הדירוג של Thomson Reuters לכל העולם, לארה"ב, לאמריקה הלטינית ולאזור אסיה-פסיפיק. 




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x