תוצאות אורד לתשעת החודשים לשנת 2016: רווח נקי של כ-11 מיליון שקל

צמיחה של 41% בהכנסות ל-179 מיליון שקל

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/11/2016

  • צמיחה של 41% בהכנסות ל-179 מיליון שקל;

  • המשך העמקת הפעילות בחו"ל: זכייה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-31 מיליון שקל ברבעון האחרון 

  • רווח נקי של כ-11 מיליון שקל

  • גידול של 13% בצבר ההזמנות שעומד על כ-257 מיליון שקל 

אריאל אדורם, מנכ"ל החברה: "שנת 2016 התאפיינה במגמת צמיחה מואצת וגידול ברווחיות, שנבעו מגידול משמעותי בהיקף הפעילויות בחו"ל ובשוק המקומי, בנוסף החברה נהנית מצבר הזמנות גבוה במיוחד."  

ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2016 הסתכמו בכ-179.1 מיליון שקל, צמיחה של 41% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה אשתקד, שעמדו על 126.9 מיליון שקל. הצמיחה בהכנסות נובעת מגידול בפעילות בחו"ל בהיקף של 27 מיליון שקל, לעומת התקופה המקבילה, וגידול של כ-25 מיליון שקל בשוק המקומי, כתוצאה מהכנסת פעילות בתחום הסולארי. 

הרווח התפעולי בתשעת החודשים עמד על 20.6 מיליון שקל, עלייה של 16% לעומת רווח תפעולי של כ-17.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח נובע מהגידול בהיקפי הפעילות הן בישראל והן בחו"ל.

הוצאות המימון (נטו) של החברה הסתכמו בתקופת הדוח בכ-5 מיליון שקל, בהשוואה להוצאות מימון נטו של 7.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהוצאות המימון נובעת בעיקר מירידה בהיקף האשראי של החברה. 

הרווח הנקי בתשעת החודשים הסתכם בכ-11.4 מיליון שקל, שיפור משמעותי ביחס לרווח נקי של 6.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 

צבר ההזמנות של החברה למועד פרסום הדוחות עמד על כ-257 מיליון שקל, למועד פרסום הדוח, זאת לעומת צבר הזמנות של כ-227 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.  צבר ההזמנות כולל סך כ-182 מיליון שקל המיוחס לפעילות בישראל, וכ-75 מיליון שקל המיוחס לפעילות בחו"ל. מימוש הצבר בחו"ל צפוי ב-18 חודשים הקרובים. 

יתרות מזומנים ושווי מזומנים ליום 30.9.2016 הסתכמו לסך של כ-17.6 מיליון שקל. 
במהלך חודש אפריל 2016 מומשו סך של כ-9.2 מ' אופציות (אשר הקצתה החברה בחודש ינואר 2016) והתמורה בגינן הסתכמה לכ-19.3 מיליון שקל.

ההון העצמי של החברה ליום 30 בספטמבר 2016 עומד על כ-21.9 מיליון שקל, לעומת גרעון של כ-11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהון העצמי נבע ממימוש אופציות בסך של כ-19 מיליון שקל ומהרווח הנקי .

החברה ממשיכה בהעמקת הפעילות בחו"ל, הן באפריקה והן באירופה

במהלך הרבעון האחרון זכתה החברה בפרוייקטים במערב אירופה בהיקף כולל של כ-15.2 מיליון שקל וכן בפרוייקט באפריקה לביצוע עבודות ביטחון והגנת מתקנים עבור לקוח, הפועל בתחום התעשייה הפטרוכימית במזרח אפריקה בהיקף של כ-16 מיליון שקל. 

התפתחויות אחרונות (לאחר תאריך המאזן)

רכישת כ-35.4% ממניות החברה אשר הוחזקו על ידי קרן אוריגו ופרעון יתרת ההלוואה שהועמדה לה על ידי אוריגו

באוקטובר האחרון נחתם הסכם בין החברה לבין קרנות המינוף אוריגו, על פיו רכשה החברה 35.4% מהון המניות המונפק של חברת הבת בתמורה לכ-53 מיליון שקל. לאחר רכישת המניות הנרכשות, החברה מחזיקה ב-100% מחברת הבת. בנוסף פרעה החברה את מלוא יתרת ההלוואה שהועמדה לה על ידי אוריגו בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל.

הקצאה פרטית של מניות לבעלות עניין החברה ובעלת שליטה, בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל

ביום 14 בנובמבר אישר הדירקטוריון הקצאה פרטית לפניקס ולקרן טוליפ שהינן בעלות עניין בחברה, לפיה תקצה החברה סך של כ-3.7 מיליון מניות בתמורה למניה בסך של 2.15 שקל ובתמורה כוללת במזומן של 8 מיליון שקל. כמו כן אושרה הקצאה פרטית לאלפא ערך הנמנית על בעלי השליטה בחברה של כ-3.2 מיליון מניות בתמורה למניה בסך של 2.15 שקל, ובתמורה כוללת במזומן בסך של 7 מיליון שקל.

כחלק מתהליכי התייעלות החברה, הוחלט על מיזוגה של אורד מערכות בקרה, חברה פרטית בבעלות מלאה
 
ביום 15 בנובמבר קיבל הדירקטוריון החלטה לפיה החברה תמזג לתוכה את אורד מערכות בקרה, חברה פרטית בבעלות מלאה של החברה. הסכם המיזוג, ביצועו והשלמתו מותנים בקבלת אישורים נוספים. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x