נרתמים להצלת המסעדות על תוואי הרכבת הקלה - Sodexo ובנק הפועלים במהלך לשיקום העסקים

המסעדות על תוואי הרכבת יזכו להטבות פיננסיות משמעותיות מהבנק ולעזרה שיווקית-כלכלית מ-Sodexo

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/12/2016

עשרות מסעדות על תוואי הרכבת כבר הצטרפו לפרויקט

Sodexo ובנק הפועלים חוברים יחדיו לפרויקט יוצא דופן, במטרה לסייע למסעדות בתוואי הרכבת הקלה – כאשר יעניקו להם הטבות פיננסיות חסרות תקדים וכן קידום ושיווק מאסיבי של המסעדות, לצד הנחות משמעותיות, לבעלי כרטיס האוכל סודקסו (סיבוס לשעבר).   

כידוע בעקבות עבודות הרכבת הקלה, בתי העסק באזור סובלים מבעיות נגישות וישנה ירידה משמעותית בכמות הלקוחות המגיעים לאזור, מה שהוביל לירידה דרסטית בהיקפי הפעילות ופגיעה מהותית בתזרים המזומנים של המסעדות, אשר הוביל לסגירות רבות של מסעדות על תוואי הרכבת ולקשיי קיום של רבות נוספות. במטרה לסייע לעסקים באזור להשתקם ולהתמודד עם המצב, יצאו סודקסו ובנק הפועלים בשיתוף הפעולה, בו הם מציעים הטבות פיננסיות יוצאות דופן למסעדות וכן הטבות ללקוחות אשר יבחרו לבקר במסעדות אלו. זאת לצד, סיוע במשאבי שיווק, קידום מכירות ומימון לטובת המסעדות.

מחזיקי כרטיס סודקסו  (לשעבר סיבוס), שהינו כרטיס אוכל ממנו נהנים לא פחות מ-300 אלף עובדים בישראל, ייהנו משלל הנחות והטבות בבתי העסק בתוואי הרכבת הקלה, אשר יתבטאו במצבים משמעותיים והטבות מיוחדות. בצד הפיננסי, בנק הפועלים יעניק למסעדות תנאי תשלום מועדפים של – שוטף+10  בלבד, מה שאמור לתת "אוויר לנשימה" למסעדות ולאפשר להן להתייצב כלכלית בתקופה הקשה בה הן מצויות.

מנכ"ל  Sodexoחיים בן סימון: "אנו נרגשים להוציא לפועל שיתוף פעולה שחיוני כל כך לבתי העסק בתוואי הרכבת הקלה בשיתוף בנק הפועלים. המטרה היא להגדיל את קהל הלקוחות שמגיע לאזור על ידי מתן הנחות והטבות בבתי העסק למחזיקי כרטיס סודקסו, כאשר הבנק וסודקסו יעניקו לעסקים אשראי ותנאי תשלום מועדפים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה יתרום רבות הן לעסקים בתוואי והן לקהל הלקוחות" 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי וביבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x