בנק הפועלים עורך סדרת כנסים על מנת להנגיש את הכלים הדיגיטליים של הבנק לשימוש יום-יומי של הלקוחות

שנועד להנגיש את הכלים הדיגיטליים של הבנק לשימוש יום-יומי של הלקוחות ולשלב אותם יחד עם העמקת שירותי הייעוץ האישי בתחומי פנסיה, השקעות ובנושאים אחרים

 

 
 

תמיר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/12/2016

אישי. אנושי. טכנולוגי : בנק הפועלים עורך כנסי לקוחות ברחבי הארץ לקידום השילוב של בנקאות דיגיטלית וייעוץ אישי



בנק הפועלים עורך סדרת כנסי העשרה ללקוחות פרטיים ברחבי הארץ. הכנסים נערכים כחלק ממהלך רחב  תחת הכותרת אישי, אנושי, טכנולוגי – שנועד להנגיש את הכלים הדיגיטליים של הבנק לשימוש יום-יומי של הלקוחות ולשלב אותם יחד עם העמקת שירותי הייעוץ האישי בתחומי פנסיה, השקעות ובנושאים אחרים.

הכנס באזור הדרום נערך ביום ראשון בחולון בנוכחות מנהל האזור ירון קיסר.

באירוע נחשפו הלקוחות למתחמים דיגיטליים שהוקמו באולם ואפשרו להם להתנסות בכלים הרבים שמציע הבנק לקבלת מידע וביצוע פעולות בערוצים הדיגיטליים – כל זאת בעזרת דיילי העצמה דיגיטלית שליוו והדריכו אותם.
לאחר מכן דיבר גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, על "כלים יום-יומיים שעושים את החיים קלים יותר", וסקר בין השאר את מגוון הפעולות שניתן לבצע באפליקציית ניהול חשבון, ביניהן הפקדת צ'קים באמצעות צילום, משיכת מזומן בלי כרטיס, העברות כספים, הזמנת מט"ח בטרמינל ועוד.

את האירוע חתם השף אסף גרניט בשיחה אישית על מסעדנות בעולם החדש.

בתמונות: מנהל אזור הדרום בבנק הפועלים מר ירון קיסר (משמאל),  וראש עיריית חולון מר מוטי ששון 
תמונת יח"צ 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x