רדקום מודיעה על מינוי סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר

החברה מרחיבה את צוות הניהול הטכנולוגי עם מינויו של רמי עמית שבעברו כיהן כמנהל ההנדסה ב-Cisco NFV BU

 

 
רמי עמית רמי עמית
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/02/2017

תל אביב, ישראל – 7 בינואר, 2017 – חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), הודיעה היום על מינויו של רמי עמית, מבכירי תעשיית הטלקום לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ומנהל המוצר בכדי לקדם את היותה של רדקום הראשונה בשוק אבטחת השירות בפתרונות NFV. רמי ייקח חלק משמעותי בעיצוב האסטרטגיה הטכנולוגית של רדקום ובחזון החברה בעוד היא פועלת להבטיח לספקיות שירותי תקשורת פתרון בעלות משתלמת, הניתן להרחבה, ומבוסס תוכנה כדי להבטיח חווית משתמש.

"אני נרגש לצרף את רמי לרדקום. לרמי יש תמהיל ייחודי של ידע אודות שוק התקשורת לצד מנהיגות טכנולוגית הנפרסת לרוחבה של כל תעשיית התקשורת והטלפוניה עד לוירטואליזציית הרשת," אמר ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום. "עם מיומנות מוכחת בהובלת מוצר ופיתוח טכנולוגי עבור פריסות CSP בקנה מידה גדול עבור לקוחות top-tier, אני בטוח כי המנהיגות הטכנולוגית של רמי תשפר את הפתרון שלנו, ה-MaveriQ, בעוד אנו מצפים להמשיך ולהגדיל את היתרון התחרותי שלנו ולהשיא ערך נוסף ללקוחותינו."

לפני הצטרפותו לרדקום כיהן רמי כמנהל הנדסה ב-Cisco NFV BU, והיה אחראי על פתרונות הפס הרחב של Cisco אשר נמצאים בשימוש של ספקיות שירותי תקשורת top-tier רבות. בתקופת כהונתו ב- Ciscoהוביל רמי מספר מוצרים חדשים מראשיתם ועד לפריסתם ברחבי העולם. כמו כן, היה רמי משמעותי במעבר החברה לוירטואליזציה ואספקת יישומים בשוק הפס הרחב. לפני Cisco, כיהן רמי במספר משרות ;CTO הוא היה ה-CTO של Jungo, ספקית תוכנה מובילה לספקיות שירות בפס רחב, היה ממייסדי פתרונות Surf & Call, אשר נרכשה מאוחר יותר על-ידי CosmoCom, והיה העובד הראשון בחברה החלוצה בתעשיית ה-VOIP, VocalTec, בה הוא נחשב לאחד מהממציאים הראשונים של ה-VOIP אשר הוביל טכנולוגיות ומוצרי VOIP, כממציא ה- VoIP gatewayהראשון בתעשייה, וכבעל הישגים טכנולוגיים נוספים רבים.

"אני נרגש ונפעם להצטרף לרדקום," אמר רמי. "תעשיית התקשורת כולה נמצאת בתקופה של מעבר מהיר לפתרונות מבוססי תוכנה ואני מאמין כי לרדקום יש פתרון ייחודי וחדשני אשר משנה את שוק הבטחת השירות המסורתי ונותן יתרונות אמיתיים לספקיות שירותי תקשורת בעוד הן מתחילות לעבור ל-NFV. אני מצפה לעבוד עם צוות החברה במטרה לקדם את הפיתרון שלנו בעוד אנו מתכוונים לשמר את יתרוננו התחרותי."

לרמי תואר בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב.

אודות רדקום:

רדקום (נאסד"ק: RDCM) הינה ספקית מובילה של פתרונות NFV חדשניים לאבטחת שירות וניהול חוויית לקוח לספקי שירותי תקשורת. פתרון ה- MaveriQמבוסס התוכנה של רדקום מנטר לאורך זמן את ביצועי רשת התקשורת ואת איכות השירות על מנת לטייב את חווית משתמש של ספקי התקשורת. רדקום מתמחה באספקת פתרונות לדור הבא של הרשתות הסלולריות והקוויות, בכללם  LTE, VoLTE, IMS ועוד. MaveriQ מאפשרת לספקי תקשורת להעביר את רשתותיהן בצורה חלקה לתצורת NFV באמצעות רשתות פיזיות, מבוססות NFV והיברידיות



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x