מעלות אישור דירוג >> יואל ירושלים אויל אקספלורישיין

 

 
 

מעלות
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/03/2017

שיקולים עיקריים לדירוג

פרופיל עסקי פרופיל פיננסי

  • איכות אשראי גבוהה של הנכסים העיקריים, איירפורט סיטי בע"מ )Stable/ilAA )ונפטא.

  • העדר פיזור מספק בתיק השקעות המורכב משני נכסים בלבד.

  • נזילות נמוכה דה פקטו של תיק ההשקעות כתוצאה מהחזקה בגרעיני השליטה בחברות הבנות.

  • רמת מינוף נמוכה מאד ברמת חברת ההחזקה.

  • גמישות פיננסית גבוהה, הנובעת בעיקר מתיק נכסים סחיר ומעומס חוב נמוך מאד ביחס לשווי תיק הנכסים.

  • אי חלוקת דיבידנדים בשנים האחרונות והיעדר לחץ מבעלי השליטה לעשות זאת.

  • היעדר מדיניות פיננסית מוצהרת.
תחזית: יציבה

תחזית הדירוג היציבה מבטאת את הערכתנו שלא יחולו שינויים מהותיים בהרכב תיק הנכסים של י.ו.א.ל. בטווח הקצר. כמו כן, אנו מעריכים שהחברה תשמור על שיעור LTV) value-to-loan (שלא יעלה על %15( לרבות השקעות חדשות, ככל שיהיו(, תוך איזון בין היקף ההשקעות החדשות לבין תשלום דיבידנדים לבעלי המניות, אם יבוצע.

התרחיש השלילי

נשקול פעולת דירוג שלילית אם תחול התדרדרות בפרופיל הנזילות של החברה או אם ניווכח כי חלה הרעה משמעותית בביצועים התפעוליים של נפטא או של איירפורט סיטי שאף עלולים להוביל לעלייה בסיכון האשראי של החברות הללו. כמו כן, נשקול פעולת דירוג שלילית אם רמת המינוף תעלה על %15 ,בין השאר כתוצאה ממדיניות השקעות אגרסיבית או מירידה בשווי תיק הנכסים.

התרחיש החיובי

פעולת דירוג חיובית כפופה בעיקר לשיפור בפרופיל העסקי ובפרט לשיפור בפיזור של תיק הנכסים לאורך זמן. פעולת דירוג חיובית כפופה גם בקבלה של תזרים דיבידנדים שוטף מהחברות הבנות שצפוי לתרום לשיפור ביחסי כיסוי הריב


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x