איר סרוסי ימונה ליו"ר מגדלי הים התיכון

סרוסי יחליף בתפקיד את מוטי קירשנבאום שימשיך לכהן כדירקטור בחברה

 

 
יאיר סרוסייאיר סרוסי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/05/2017

חברת מגדלי הים התיכון דיווחה היום על זימון אסיפה כללית שעל סדר יומה מינויו של מר יאיר סרוסי לתפקיד יו"ר הדירקטוריון ומינויו של מר מוטי קירשנבאום כדירקטור בחברה. המינוי מובא לאישור האסיפה הכללית בהמשך לרצונו של קירשנבאום לקחת פסק זמן של שנה מתפקיד יו"ר החברה, תוך שימשיך לכהן כדירקטור בחברה. קירשנבאום מילא את התפקיד במשך כ-14 שנה, תחילה עם הקמת פרויקט ״הבית ברמת השרון״ ובהמשך בשנת 2010 עם רכישת רשת ״מגדלי הים התיכון״. 

סרוסי, הינו בעל מניות לא משמעותי במגדלי הים התיכון, והיה בעבר שותף מייסד ויושב ראש חברת יורופורט, באמצעותה רכש קירשנבאום עם שותפים בשנת 2010 את השליטה ברשת הדיור המוגן.

סרוסי פעיל כיום בתחומי ההשקעות בקרנות פרטיות ובטכנולוגיה, הוא מכהן כדירקטור של  חברת הטכנולוגיה הציבורית DSPG. כמו כן, סרוסי הינו יו"ר מכון אלי הורוביץ לאסטרטגיה באוניברסיטת תל אביב, ולאחרונה הצטרף לוועדה המייעצת של קרן הון הסיכון גלילות קפיטל.

לסרוסי ניסיון רב שנים בתחומי הבנקאות, קרנות ותעשייה, ובין מגוון תפקידיו הבולטים כהן כיו"ר בנק הפועלים, וקודם לכן הקים את פעילות בנק ההשקעות מורגן סטנלי בישראל, וניהל אותה במשך 16 שנים. בנוסף, סרוסי היה שותף מייסד של קרן המזנין מוסטנג.

מוטי קירשנבאום מסר: ״מאז הקמת הבית ברמת השרון ולאחר מכן עם רכישת השליטה במגדלי הים התיכון, אני מכהן כיו״ר פעיל של החברה,  ומלווה את הנהלתה המצוינת ותורם לה מניסיוני. בעיתוי הנוכחי, כאשר החברה חזקה ונהנית ממעמד מוביל בשוק הדיור המוגן ומאיתנות פיננסית גבוהה, אני מעוניין לממש תוכנית אישית וליטול פסק זמן של שנה, במהלכה אפרוש מתפקידי כיו״ר הדירקטוריון, אך אמשיך לכהן כחבר בדירקטוריון ואסייע לחברה ככל שיידרש. יאיר סרוסי, מי שהיה שותפי במגדלי הים התיכון באמצעות יורופורט מתחילת הדרך, ימונה במקומי ליו"ר הדירקטוריון בכפוף לאישור האסיפה הכללית. יאיר מביא אתו ניסיון רב במגוון של תחומים עסקיים רלבנטיים, ואני סמוך ובטוח שהוא ימשיך להוביל יחד עם ההנהלה המקצועית את החברה קדימה״.

יאיר סרוסי מסר: "מגדלי הים התיכון היא חברה מהמובילות במשק בתחומה, ואני גאה ונלהב לעבוד עם צוות ההנהלה המצוין להמשך הובלתה ושגשוגה של החברה וממתין בקוצר רוח לאישור המינוי שלי כיו"ר הנכנס של מגדלי הים התיכון".

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בסביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה שאכלוס שלביו הראשונים החל בסוף שנת 2016. בנוסף, לחברה יחידות דיור נוספות בהקמה בבית בגני תקווה. בסך הכל בבעלות החברה למעלה מ- 1,650  יחידות דיור, מתוכן 126 יחידות דיור בשלבי הקמה בגני תקווה. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום. מנכ"ל החברה הוא דורון ארנון.



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x