9 מניות הנסחרות בבורסה בת"א מצטרפות היום למדד חברות ההיי טק הישראליות הגלובליות - ת"א-ביגיטק

עדכון המדד ייכנס לתוקף החל מהיום ויכלול 72 חברות בשווי שוק של כ- 98 מיליארד דולר

 

 
 

הבורסה לניירות ערך
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/06/2017

חברת בלוסטאר מדדים (BlueStar Indexes®) הודיעה על העדכון החצי שנתי של מדד ת"א בלוסטאר ישראל גלובל טכנולוגיות - ת"א-ביגיטק כולל את חברות ההיי טק הישראליות או הקשורות לישראל הנסחרות בבורסה בתל-אביב ו/או בחו"ל. 

לאחר עדכון המדד שיכנס לתוקף היום, 18 ביוני 2017, יכלול המדד 72 חברות בשווי שוק כולל של  כ-98 מיליארד דולר. 40 מהן חברות הנסחרות רק בחו"ל (ארה"ב, לונדון, אוסטרליה וסינגפור), 24 מהחברות הן חברות דואליות, ו-8 חברות הנסחרות רק בת"א.

בעדכון זה צורפו למדד 9 חברות. מתוכן 5 חברות הנסחרות רק בבורסה בת"א: אנלייט, אנרג'יקס, ארד, וואן טכנולוגיות ומלם-תים,; ו-4 חברות דואליות: ביוליין, פורסייט, פרוטליקס וקמטק. כמו כן צורפו למדד חברות הנסחרות רק בארה"ב: ארוטק, בריינסטורם, וסקולר ביוג'ניקס, מגל ונוירודרם; 2 חברות הנסחרות באוסטרליה: אמפסי וסקיי אנד ספייס; וטפטיקה הנסחרת בלונדון;  

חברה אחת נגרעה מהמדד במסגרת העדכון החצי שנתי - אלקוברה הנסחרת בארה"ב בלבד.

חמש מבין החברות הכלולות במדד מסוקרות במסגרת פרויקט האנליזה של הבורסה לחברות הייטק: רדהיל, פלוריסטם, פורסייט, אנרג'יקס וביוליין.

מדד ת"א בלוסטאר ישראל גלובל טכנולוגיות - ת"א-ביגיטק הוא מדד בינלאומי ראשון הכולל חברות הייטק ישראליות הנסחרות במספר שווקים, והוא מהווה נכס בסיס לתעודות סל וקרנות מחקות בישראל ובחו"ל.

בחודשים האחרונים עלה שווי הנכסים העוקבים אחרי המדד בשיעור חד:

BlueStar TA-BIGITech® Israel Technology ETF (טיקר: ITEQ) הנסחרת בנאסד"ק- 17.9 מיליון דולר. 

תעודת סל קסם תא בלוסטאר ישראל גלובל טכנולוגיות ( מספר ני"ע 1137959) – 73.2 מיליון שקל

קרן נאמנות קסם KTF Bluestar Israel Technology (מספר ני"ע 5121132) - 4.8 מיליון שקל

לפרטים נוספים אודות המדד  באתר הבורסה: לחץ פה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x