שתי חברות חדשות מצטרפות לתוכנית האנליזה של הבורסה לניירות ערך

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה ואלגומייזר מצטרפות לפרוייקט האנליזה של הבורסה ול- 20 החברות המסוקרות במסגרת הפרוייקט החברות המסוקרות זוכות לעלייה במחזורי המסחר, גידול בהחזקות המוסדיים וחשיפה למשקיעי חוץ

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/07/2017

שתי חברות נוספות הצטרפו בימים אלה לפרוייקט האנליזה לחברות ההיי טק של הבורסה בתל אביב. הן יצטרפו ל-20 החברות המסוקרות ע"י שתי חברת בינלאומיות – "אדיסון" ו"פרוסט אנד סאליבן".

החברות המסוקרות הנוספות הן:

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה העוסקת בהשקעה בחברות מחקר ופיתוח בתחום מדעי החיים והטכנולוגיה הרפואית.

אלגומייזר המשווקת ומפתחת תוכנות העוסקות באוטומציה ואופטימיזציה לשירותי שיווק ופרסום באינטרנט, לסוכנויות ולמפרסמים.

להלן רשימת החברות המשתתפות בפרוייקט:

חברות הביומד- אינטק פארמה, אליום, אפוסנס*, ביולייט, ביוליין*, ביונדווקס, בריינסווי*, די.אן.איי ביומד*, כיטוב*, סלקט, פלוריסטם, קולפלנט ורדהיל.

חברות טכנולוגיה- אלומיי, אנרג'יקס, וונטייז, ננו-דיימשן, סייפטי, פוינטר ופורסייט.

מנתוני יחידת המחקר של הבורסה עולה כי במרבית החברות המשתתפות בפרוייקט נרשמה עליה משמעותית במחזורי המסחר, לעומת היקפם בחודשים שלפני פרסום האנליזה הראשונית. נציין כי במניות הדואליות חלה עלייה גם במחזורי המסחר בארה"ב. 

מחזורי המסחר הכוללים ברוב המניות המסוקרות עלו בתקופה זו החל בפי 1.6 ועד יותר מפי 10 (פרט למניות פורסייט שבהן עלה מחזור המסחר פי 40, ומניות אינטק ואליום בהם ירדו מחזורי המסחר בתקופה שנבדקה).

בנוסף, נרשמה ברוב החברות עלייה משמעותית בהחזקות קרנות הנאמנות והמשקיעים המוסדיים הישראלים לטווח ארוך וחלה התענינות רבה יותר של משקיעים שסייעה לביצוע הקצאות פרטיות והנפקות לציבור.

החברות המשתתפות נהנו מחשיפה לאלפי משקיעים מכ-30 מדינות ברחבי העולם, מאות מתוכם משקיעים מוסדיים ומתוחכמים.

אודות פרוייקט האנליזה

הפרוייקט הושק ב-2016 במטרה להעלות את רמת הידע של המשקיעים אודות חברות טכנולוגיה וביומד והשווקים בהן החברות פועלות ובכך ליצור תמחור הולם ולהגביר את החשיפה של המשקיעים מהארץ ומהעולם.

על מנת לשמור על ניתוח מקצועי בלתי תלוי וללא הטיות, החברות המסוקרות חתמו על הסכם עם הבורסה לקבלת שירותי האנליזה לתקופה מחייבת של שנתיים. החברות לא יכולות לפרוש מהפרוייקט במהלך תקופה זו. האנליזה ממומנת על ידי החברות המסוקרות ובהשתתפות הבורסה והמדען הראשי.

האנליזות מפורסמות במערכות ה"מגנא" וה"מאיה" בשפה האנגלית וכוללות גם תקציר בעברית לטובת המשקיעים בשוק המקומי. האנליזות יפורסמו לפחות ארבע פעמים בשנה, לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של החברות. בנוסף, יפורסמו עדכונים בקרות אירוע מהותי בחברה, המצריך עדכון בעבודת האנליזה האחרונה שניתנה. האנליזות באנגלית מפורסמות ע"י חברות המחקר ברחבי העולם באמצעות מפיצי המידע העיקריים, ולוחות תפוצה רחבים.

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x