מבני תעשיה השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בהיקף של כ- 520 מיליון שקל

לאור היקף הביקושים תבקש חברת מבני תעשייה להגדיל את היקף הגיוס של הסדרה כך שתעמוד על 650 מיליון שקל.

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/07/2017

"מבני תעשיה מקבוצת מבנה", השלימה היום (ה') בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בהיקף של כ- 520  מיליון ש"ח. הגיוס הינו בהנפקת סדרה חדשה, סדרה כ' צמודה למדד ובשיעור ריבית שלא יעלה על 2.81%, במח"מ של כ-8 שנים. הסדרה דורגה על ידי מעלות בדירוג ilA  באופק יציב, החברה צפויה להשלים את השלב הציבורי של ההנפקה בתחילת השבוע.

בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים, מהגדולים בשוק ההון המקומי ונתקבלו ביקושים גדולים, בהיקף כולל של מעל 840   מיליון ש"ח. גיוס זה מצטרף להנפקת מניות של 279 מיליון שקל שהושלמה בהצלחה בשבוע שעבר אשר בעקבותיה עלה דירוג החברה ל- ilAa מ ilAa- על ידי מעלות. 

לאור היקף הביקושים תבקש חברת מבני תעשייה להגדיל את היקף הגיוס של הסדרה כך שתעמוד על 650 מיליון שקל. 

במעלות ציינו השבוע כי "העלאת הדירוג משקפת את הערכתנו כי יחס המינוף של מבני תעשיה יירד אל מתחת ל- 65% בטווח הקרוב בשל הנפקת ההון שביצעה החברה בסך כ- 279 מיליון ₪, בשל הצפי להמשך מימוש נכסים בהיקף משמעותי של כ- 325 מיליון ₪ במהלך השנה הקרובה ובהתבסס על מדיניות ההנהלה שהוצגה בפנינו להמשך הורדת מינוף"

דוד זבידה, מנכ"ל מבני תעשיה, ציין: "אנו שמחים מאוד על היקף הביקושים הגדול שהתקבל. הגיוס היום מהווה אבן דרך נוספת בביצוע תכניות החברה שמקבלות פעם נוספת את אמון שוק ההון. החברה נמצאת במגמת תנופה, פועלת להשבחת הנדל"ן המוחזק על ידיה, ופועלת בכדי להמשיך וליצר ערך לכלל בעלי העניין הפעולות אותם נוקטת הקבוצה והחברה בפרט מאפשרות לנו יצר ערך מתמשך למשקעים ולהבטיח יציבות והשאת ערך לטווח רחוק". 

אודות- מבני תעשיה פועלת בתחומי הנדל"ן השונים, לרבות השכרת נדל"ן מניב למטרות מסחר, מלאכה, תעשייה, הייטק, משרדים ולוגיסטיקה וכן למגורים בישראל. החברה פועלת בישראל ובחו"ל בעיקר בקנדה, גרמניה, שוויץ וצרפת.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x