מירב בר-קימא מגיעה להראל לאחר כשני עשורים בתפקידי ניהול בכירים בבנק לאומי

בעשור האחרון ניהלה בהצלחה רבה את חדר המסחר של בנק לאומי

 

 
טל קדםטל קדם
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2017

טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים: "הניסיון המקצועי המגוון, ויכולת המנהיגות המוכחת של מירב, יחד עם צוות העובדים המחויב והמקצועי של הראל, יתמכו בהמשך המומנטום החיובי בחברה ובהצעדתה קדימה, להישגים גדולים בשנים הקרובות"

מירב בר-קימא תמונה למנכ"לית הראל פיננסים ניהול השקעות והיא צפויה להיכנס לתפקידה בחודש נובמבר 2017. בר-קימא מגיעה להראל לאחר כשני עשורים בתפקידי ניהול בכירים בבנק לאומי, מתוכם בעשור האחרון ניהלה בהצלחה רבה את חדר המסחר של בנק לאומי, שם מרוכזת פעילות הגופים המוסדיים לצד החברות הגדולות במשק. בין תפקידיה בבנק לאומי, מירב הייתה אחראית על ניהול חלק מרכזי מתיק ההון העצמי של הבנק. כבנקאית בכירה, צברה בר-קימא ניסיון רב בניהול מערכות גדולות ומורכבות בסביבה רגולטורית בנקאית מחמירה. בר-קימא (44) הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה, בהצטיינות, מהמכללה למנהל ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

מירב בר-קימא תחליף בתפקידה את לימור ברדה ואת רועי סדן אשר פעלו בשנים האחרונות כמנכ"לים המשותפים של חברת ניהול התיקים, הובילו את המיזוג עם חברת כלל פיננסים ופעלו לקידום החברה.

הראל ניהול השקעות, חברת ניהול התיקים של הראל פיננסים, מנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 12.5 מיליארד ש"ח. תיקי השקעות תאגידיים מהווים את העוגן המרכזי בפעילות החברה, המשווקת כיום ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים, לרבות קופות גמל, פוליסות פיננסיות, תיקיIRA  ובקרוב גם מוצרים אלטרנטיביים מתוחכמים. לקוחות החברה זוכים למעטפת שירות מותאמת אישית לצרכיהם.

טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים ויו"ר דירקטוריון הראל ניהול השקעות, מסר: "אני שמח על הצטרפותה של מירב בר-קימא לצוות ההנהלה של הראל פיננסים. מינויה של מירב מחזק את הנבחרת המנהלת של הראל פיננסים והוא חלק מהמהלכים שאנו מבצעים מתוך חזון למצוינות בהשקעות, לחדשנות מוצרית ולשיפור מתמיד ברמת השרות ללקוחותינו ולשותפינו העסקיים. הניסיון המקצועי המגוון, ויכולת המנהיגות המוכחת של מירב, יחד עם צוות העובדים המחויב, יתמכו בהמשך המומנטום החיובי בחברה ובהצעדתה להישגים משמעותיים בשנים הקרובות". קדם הוסיף כי: "הניסיון המגוון ורב השנים של מירב בניהול השקעות, בטיפול בלקוחות אסטרטגים וכן, בהובלת תהליכים מרכזיים, לצד היכולת הבינאישית המצוינת שלה - המתאימים ל- DNA הייחודי של משפחת הראל - הפכו את הבחירה במירב לאידיאלית".

מאז הצטרפותו של טל קדם להראל פיננסים בוצעו מינויים שונים, מתוך עובדי הראל פיננסים, כדוגמת: מינוי יאיר מנדלסון למנהל הפרויקטים והפיתוח העסקי; ומינוי שרון משעל כמנהל לקוחות אסטרטגיים ומוסדיים.




הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x