קמהדע >> פרסום תוצאות מחקר הרישום של KEDRAB (נוגדן אנושי לכלבת)

לקרנות המשקיעות בקמהדע לחץ כאן 

 

 
 

עומר רגב צילום: נטי לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/10/2019

לקרנות המשקיעות בקמהדע לחץ כאן 

 

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA) וקדריון ביופארמה, שתי חברות תרופות מובילות המתמחות במוצרים מבוססי פלסמה, מדווחות היום כי תוצאות מחקר הרישום ל- [Rabies Immune Globulin (Human)]®KEDRAB פורסמו בכתב העת Human Vaccines & Immunotherapeutics, כתב עת רפואי בנושא חיסונים ואימונותרפיה בבני אדם. כותרת המאמר המלא "Safety and efficacy results of simulated post-exposure prophylaxis with human immune globulin (HRIG; KEDRAB) co-administered with active vaccine in healthy subjects: a comparative phase 2/3 trial".

 
אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) שניתן בשנת 2017 ל-KEDRAB כטיפול מונע לאחר חשיפה (PEP) לכלבת , התבסס על תוצאות מחקר זה, שהציג  כי KEDRAB לא היה נחות ממוצר ה- HRIG, שהיווה בסיס להשוואה, בהגעה לרמות נוגדנים מנטרלים לנגיף הכלבת (RVNA) של ≥0.5 IU/mL ביום 14, כאשר כל אחד מהם ניתן יחד עם חיסון נגד כלבת. פרופיל הבטיחות של KEDRAB נמצא דומה לזה של מוצר ההשוואהKEDRAB . משווק בארה"ב על ידי קדריון, אשר השלימה השקה מוצלחת של המוצר בארה"ב עם מכירות כוללות של כ- 15.5 מיליון דולר בשנת 2018,
 
"אנחנו שמחים על כך שתוצאות המחקר החשוב הזה פורסמו כעת בכתב העת הרפואי Human Vaccines & Immunotherapeutics " ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "לפני אישור KEDRAB היו רשומים בארה"ב רק שני מוצרי אימונוגלובולינים לכלבת , עובדה שתרמה להשקה המסחרית המוצלחת של המוצר בשנה שעברה ולתוך 2019. אנו בטוחים של- KEDRAB יש פוטנציאל לנתח משמעותי מהשוק האמריקאי של נוגדני הכלבת, שמוערך בכ- 150 מיליון דולר".
 
x