מניית ביטוח ישיר >> ליאור דיטמן מונה לתפקיד סמנכ"ל אגף מכירות

לקרנות המשקיעות בביטוח ישיר לחץ כאן 
 
 

 

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/12/2019

לקרנות המשקיעות בביטוח ישיר לחץ כאן 
 
 
ביטוח ישיר הודיעה היום על מינויו של ליאור דיטמן לתפקיד סמנכ"ל אגף מכירות בחברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כל מוקדי המכירות, השירות והשימור בחברה, באגף שמונה כ-900 עובדים.  דיטמן מונה במקומו של קובי סבן, אשר הודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות אל דרך עצמאית לאחר 14 שנים מוצלחות בהן הוביל את אגף המכירות להישגים מרשימים.
 
דיטמן (41), הוא בוגר תואר ראשון במינהל עסקים במרכז האקדמי רופין ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק במכללה האקדמית נתניה. הוא חוזר לביטוח ישיר לאחר שהתחיל את מסלול הקריירה שלו בביטוח ישיר כמנהל צוות מכירות ולאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, האחרון שבהם כמנכ"ל הכלל הראשון, חברת בת מקבוצת כלל ביטוח שעוסקת בשיווק ביטוחי בריאות, חיים, ונסיעות לחו"ל ללקוחות פרטיים.
 
קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר: "אני משוכנע שנסיונו הרב של ליאור בניהול מערכי מכירות מורכבים ובניהול המכירות בחברות ישירות, תוך התמודדויות והיכרות עם משתני השוק והרגולציה, יאפשר לנו להמשיך להוביל את אגף המכירות ואת החברה להישגים רבים, תוך הקפדה על איכות וחוויית השירות לה אנחנו מחויבים כלפי לקוחותינו."

 

x