מניית רבוע כחול נדלן >> משלימה גיוס של כ-475 מיליון שח תוך כשבוע

רבוע נדלן נענית לבקשות להרחבה פרטית של כ-175 מיליון ש"ח נוספים. ע"י הרחבה פרטית לסדרות אג"ח ז ו-ח.

לקרנות המשקיעות ברבוע נדלן לחץ כאן 

 

 
מוטי בן משהמוטי בן משה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/04/2020

לקרנות המשקיעות ברבוע נדלן לחץ כאן 

 

מוטי בן משה, בעל השליטה בקבוצת אלון רבוע כחול ויו"ר רבוע כחול נדל"ן, מסר: "בשבוע האחרון, לפני החג ובמהלכו, גייסנו כ- 475 מיליון ש"ח אג"ח סדרה ז' ו- ח'.

התשואה שנושאות האג"ח שגויסו הינה של כ-2.3%, עם מח"מ של 4.1-5.8, כך שאנו עומדים עם יתרות נזילות בהיקף של כ- 700 מיליון ש"ח. במקביל, אנו עדיין פועלים להגדלת מסגרות אשראי בהיקף של כ- 600 מיליון ש"ח מחמישה גופים, בנקים וגופים מוסדיים.
 
ברבוע נדל"ן אנו מאמינים שבעת הזאת חשוב לשמור על נזילות גבוהה וגמישות פיננסית, עם השלמת כלל המהלכים שאנו עובדים עליהם לרבוע נדל"ן יהיו נכסים נזילים ופיננסיים ומסגרות אשראי מאושרות בהיקף של כ- 1.3 מיליארד ש"ח ".
 
רבוע כחול נדל"ן המתמחה בייזום פרויקטים בתחום המסחר, מתחמים לוגיסטיים מתקדמים ומבני משרדים השלימה גיוס של עוד כ- 175 מיליון ש"ח בהנפקה פרטית להרחבת סדרה ז' וסדרה ח' בתשואה ממוצעת של כ- 2.3%.
 
החברה בחרה להיענות בדרך של הנפקה פרטית, לביקושים הגבוהים ולפניות מצד משקיעים מוסדיים. 
 
החברה גייסה כ- 120 מיליון ש"ח אג"ח סדרה ז' במחיר של כ- 0.9845 ש"ח ל- 1 ש"ח ערך נקוב, וכ- 52 מיליון ש"ח אג"ח סדרה ח' במחיר של כ- 0.949 ש"ח ל- 1 ש"ח ערך נקוב.
 
אג"ח סדרה ז'  צמודות למדד המחירים לצרכן, מגובות בביטחונות, מדורג -AA ע"י מעלות ו-  Aa3 ע"י מדרוג, בעלות מח"מ של 4.1 שנים.
 
אג"ח סדרה ח'  צמודות למדד המחירים לצרכן, מגובות בביטחונות, מדורג -AA ע"י מעלות ו-  Aa3 ע"י מדרוג, בעלות מח"מ של 5.8 שנים.
x