מכשירים את דור העתיד בהייטק

חברת סולוטו אירחה את אירוע הסיום של תוכנית Bootcamp FullStack של עמותת תפוח

 

 

 
אירוע סיום תוכנית Bootcamp Fullstack, קרדיט: עינת הממגנטתאירוע סיום תוכנית Bootcamp Fullstack, קרדיט: עינת הממגנטת
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/05/2022

ביום שלישי האחרון (17.5) התקיים במשרדי חברת ההייטק סולוטו אירוע הסיום של תוכנית הבוטקאמפ של עמותת תפוח, Bootcamp FullStack. 60 בוגרות ובוגרי התוכנית, קיבלו בתום האירוע תעודות סיום מטעם העמותה, הפועלת בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל, במטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית.

במהלך אירוע סיום התוכנית התקיים פאנל קריירה שכותרתו "אז מה עכשיו? צידה לדרך", בו השתתפו ושיתפו את הבוגרים בניסיונם שלושה מעובדי חברת סולוטו, מרכז הפיתוח בישראל של ענקית ה-Tech Care האמריקנית Asurion. שני טייטלבאום (מפתחת תוכנה), רן בר-זיק (ארכיטקט תוכנה) וסרי אלאלם (ארכיטקט תוכנה) מחברת סולוטו סיפרו כל אחד על הדרך שלו להשתלבות בתעשייה, חלקו טיפים לכניסה והצלחה בתפקיד ושיתפו בניסיון האישי שצברו. את הפאנל הנחתה מורן כץ, המלווה התעסוקתית של הבוטקאמפ.

"קודינג בוטקאמפס" הם חלק משכבה צומחת של תוכניות שנועדו להכשיר מתכנתים לשוק העבודה בהיי-טק בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית. בבוטקאמפס מקדישים המשתתפים את כל זמנם ללימודים - חמישה ימי לימוד מלאים בשבוע למשך 3-7 חודשים. זאת, לעומת קורסי הסבה מקצועית שקיימים כבר מאז שנות ה-90', אשר מתקיימים מספר פעמים בשבוע למשך שעות ספורות. 

תכנית ההכשרה האינטנסיבית של הבוטקאמפ משלבת מגוון רחב של הרצאות לצד שעות רבות של תרגול מעשי, למידה עצמית בפלטפורמות מקוונות, וכן התנסות בפרויקט מעשי במשך 8 שבועות נוספים בשיתוף עם חברות היי טק מובילות ומנטורינג אישי. התכנית כוללת הכנה וליווי לתעסוקה עם סיום ההכשרה לתפקידי Junior Fullstack והמשך ליווי תעסוקתי במשך שלוש שנים נוספות, לצורך בניית קריירה והתקדמות בתחום. הלמידה מתבצעת בצורה מקוונת דרך ה-ZOOM במודל למידה ייחודי שפותח בארגון ושומר על המשתתפים והמשתתפות מחוברים לתוכן, לצוות ההדרכה ולסטודנטים והסטודנטיות האחרים בקורס.

עמותת תפוח אשר פועלת ברחבי הארץ במטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית, מפעילה מספר בוטקאמפים, בהם גם תכנית Fullstack Bootcamp שנמשכת 16 שבועות של לימודים יומיומיים אינטנסיביים, בה לוקחים חלק עשרות משתתפים ומשתתפות מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל, שבאו לתוכנית במטרה לשנות את חייהם. הבוטקאפ הבא עתיד להתקיים בחודש אוגוסט הקרוב.

יובל שבת, מנהלת קורס מטעם עמותת תפוח: "עמותת תפוח היא עמותה שמתמקדת בדיוק בנושאים אלו ועוסקת בהכשרת אנשים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל בתחומי ההייטק השונים ובעולם הדיגיטלי. אוכלוסיות אלו, שנמצאות בתת ייצוג בתעשייה, עושות את דרכן לחברות מובילות במשק על ידי גיוס של הבוגרות והבוגרים שלנו בכדי להגדיל את הגיוון בחברה מבלי להתפשר על איכות ומקצועיות של כוח האדם. לעמותה שותפים רבים מהתעשייה, חברות  מובילות המבינות  את הערך הגבוה בגיוון תעסוקתי כחלק מעידוד יצירתיות וחדשנות ומניעת קבעון מחשבתי"

אלה שמואלי סנדובסקי, מנהלת קשרי מפתחים בסולוטו: "המפגש המעניין והמרגש בין עשרות הבוגרים והבוגרות לבין המפתחים של סולוטו, אשר נמצאים בחזית הטכנולוגיה, מהווה הזדמנות פז לבוגרי התוכנית לשאול שאלות ולקבל כלים ותובנות אשר יעזרו להם להשתלב בתפקידים טכנולוגיים בהייטק. אנו גאים על שיתוף הפעולה ביננו לבין עמותת תפוח אשר פועלת לצמצום הפערים בישראל באמצעות הכשרה טכנולוגית. זהו דור העתיד של ההייטק הישראלי ואנו פה כדי לעזור להם להשתלב, התעשייה צמאה לעוד כוח אדם איכותי ולכן הצלחתם היא הצלחתנו".

בתמונה מימין לשמאל: מפתחת התוכנה שני טייטלבאום והארכיטקטים רן בר זיק וסרי אלאלם מסולוטו ומנחת הפאנל והמלווה התעסוקתית של התוכנית, מורן כץ.

x