קמהדע מדווחת על הסכם רכישת מניות בהנפקה פרטית של 60 מיליון דולר עם קרן ההשקעות פימי

המימון ישמש לתמיכה בתוכניות הצמיחה של קמהדע ומימוש הזדמנויות פיתוח עסקי אסטרטגיות

 

 

 
עמיר לונדון, קרדיט: נטי לויעמיר לונדון, קרדיט: נטי לוי
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/05/2023

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA) ("קמהדע" או "החברה"), חברה ביופארמצבטית מסחרית בינלאומית בעלת פורטפוליו של מוצרים המשווקים לטיפול במחלות חמורות ונדירות, ומובילה בתחום מוצרי הפלסמה הייחודיים הודיעה היום כי התקשרה בהסכם לרכישת מניות ("הסכם הרכישה") עם קרן ההשקעות פימי ("פימי"), קרן ההשקעות הפרטית המובילה בישראל ובעלת מניות מהותית בחברה, לרכישת מניות רגילות של החברה בהיקף של 60 מיליון דולר במסגרת הנפקה פרטית ("ההנפקה הפרטית"). 

על פי תנאי ההסכם, קמהדע תנפיק לפימי סך כולל של 12.6 מיליון מניות רגילות במחיר של 4.75 דולר למניה (המייצג את מחיר הסגירה הממוצע של מניות החברה בנאסד"ק במהלך 20 ימי המסחר שקדמו למועד הסכם הרכישה). עם השלמת העסקה, פימי צפויה להחזיק בכ-38% מהמניות הרגילות של קמהדע ולהפוך לבעלת שליטה בהתאם לחוק החברות התשנ"ט - 1999.

המימון מההנפקה הפרטית צפוי לשמש לתמיכה בתוכניות הצמיחה של החברה ובמימוש הזדמנויות פיתוח עסקי אסטרטגיות. 

"ההנפקה הפרטית בהיקף של 60 מיליון דולר מעידה על האמון של פימי בפוטנציאל הצמיחה המשמעותי של קמהדע", אמר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "מימון זה מעניק לנו גמישות פיננסית ומאפשר לנו להאיץ את צמיחת הפעילות הקיימת תוך מימוש הזדמנויות פיתוח עסקי משמעותיות. אנו מודים על המשך התמיכה שפימי מפגינה בחברה ומצפים לסגירה מוצלחת של עסקה זו, אשר בכפוף לעמידה בתנאי סגירת העסקה צפויה להתרחש במהלך המחצית השנייה של השנה."

דירקטוריון קמהדע הקים וועדה מיוחדת המורכבת מדירקטורים בלתי תלויים (כמשמעות מונח זה בכללי הרישום בנאסד"ק) שאינם קשורים לפימי, לצורך בדיקה, משא ומתן עם פימי וגיבוש סופי של תנאי העסקה. הוועדה המיוחדת קיבלה חוות דעת (fairness opinions) מיועצים פיננסיים בנוגע לתנאי ההנפקה הפרטית ושכרה את שירותיהם של יועצים משפטיים. בתום תהליך המשא ומתן ודיוני הוועדה, המליצה הוועדה המיוחדת לאשר את ההנפקה הפרטית. לאחר מכן ובהתאם להמלצות הוועדה המיוחדת, אישרו ועדת הביקורת והדירקטוריון של קמהדע את תנאי העסקה. 

הוועדה המיוחדת שכרה את שירותי Stifel, Nicolaus & Company, Incorporated כיועציה הפיננסיים. כמו כן, הוועדה המיוחדת שכרה את שירותיו של פרופ' אהרון (רוני) עפר כיועץ פיננסי נוסף ואת ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' כיועציה המשפטיים. משרד עו"ד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות' שימש כיועץ המשפטי של פימי. קמהדע שכרה את שירותי Raymond James & Associates, Inc. כיועציה הפיננסיים, את פישר (FBC & Co.) ואת Morrison & Foerster LLP כיועציה המשפטיים. 

השלמת ההנפקה הפרטית כפופה להשלמתם של תנאים מסוימים, לרבות קבלת אישור בעלי המניות ואישורים רגולטורים. אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות של החברה לאישור ההנפקה הפרטית צפויה להיערך באוגוסט 2023, לאחר פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של שנת 2023.

ניירות הערך המוצעים במסגרת ההנפקה הפרטית לא נרשמו על-פי חוק ניירות ערך האמריקאי. החברה הסכימה להגיש הצהרת רישום לרשות ניירות ערך האמריקאית לרישום המכירה החוזרת של כל המניות המוחזקות על ידי פימי, בכל עת בחלוף ששה (6) חודשים לאחר סגירת ההנפקה הפרטית, וזאת במידה שפימי תבקש לרשום מניות אלו למסחר. 

הודעה זו לעיתונות לא מהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לקנות ניירות ערך אלה, ולא תהיה כל הצעה, שידול או מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט אחר שבו הצעה, שידול או מכירה כאמור יהיו בלתי חוקיים. כל הצעה של המניות הרגילות במסגרת הצהרת הרישום למכירה חוזרת תהיה רק באמצעות תשקיף.

לגרף קמהדע לחצו כאן

40 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 23.92 מיליון בקמהדע
קרנות נאמנות שמחזיקות את קמהדע. לרשימה המלאה
x