נאוויטס של גדעון תדמור וקבוצת דלק זכו ברישיון חיפוש בקנדה

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2016

נאוויטס פטרוליום וקבוצת דלק זכו ברישיון ימי בקנדה בתמורה להשקעה עתידית של 48 מיליון דולר קנדי ברישיון. גדעון תדמור: "הזכייה במכרז מהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הפעילות הבינ"ל של נאוויטס בשווקים המפותחים"

שותפות של חברת נאוויטס פטרוליום (30%) וקבוצת דלק (70%) נכנסת לפעילות באחד האזורים המבטיחים בעולם של תעשיית הנפט והגז, עם הזכייה במכרז לרישיון חיפוש ימי ב-Newfoundland, קנדה. נאוויטס בוחנת פעילות גז-נפט בשוק הקנדי מזה שנתיים והתמודדה בעבר במכרזים באזור. 

נאוויטס, שתהיה המפעיל (operator) של הרישיון, גיבשה קבוצה יחד עם דלק על מנת שתוכל להתמודד מול חברות הנפט הגדולות שהתמודדו בסבב הרישיונות הנוכחי בקנדה. במסגרת המכרז, נאוויטס ודלק התמודדו מול חברות מהשורה הראשונה של תעשיית הגז-נפט העולמית כגון בריטיש פטרוליום, נובל אנרג'י,Hess, Nexen ועוד, וזכו באחד הרישיונות המבטיחים באזור.  

במסגרת הסבב הכולל, חולקו סה"כ 8 רישיונות חיפוש חדשים, בעלות כוללת של 758 מיליון דולר קנדי. נאוויטס ודלק רכשו רישיון בשטח של כ-2,000 ק"מ רבוע, כאשר במסגרת המכרז קונסרציום של החברות נובל אנרג'י, BP, ו-Hess זכו בשלושה רישיונות נוספים שצמודים לרישיון של נאוויטס ודלק. 

לדברי גדעון תדמור, יו"ר ובעלים של נאוויטס פטרוליום: "אנו מאד שמחים על הזכייה במכרז שמהווה חלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינ"ל של נאוויטס בצפון אמריקה וששמה אותנו בשורה אחת עם חברות ענק כמו בריטיש פטרוליום ונובל אנרג'י". 

נאוויטס פטרוליום הוקמה בשנת 2012 והיא פועלת בארה"ב, קנדה וישראל. נאוויטס מחזיקה ב–13 נכסים ורישיונות לחיפוש נפט וגז בלואיזיאנה, ארה"ב ולאורך חופי טקסס במימי מפרץ מקסיקו. מנכ"ל נאוויטס הוא חנן רייכמן, לשעבר מנהל פיתוח עסקי באבנר, ודירקטוריון החברה כולל, בין היתר, את קובי כץ, ששימש בעבר מנכ"ל משרד התשתיות ומנכ"ל משותף בדלק אנרגיה. 


 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x