בראק קפיטל >> הכנסות מהשכרת נכסים גדלו ברבעון השלישי בכ-10% לכ-18.5 מיליון אירו

הרווח הנקי עלה בכ-17% לכ- 23.9 מיליון אירו

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/11/2016

ה-FFO גדל בכ-18% לכ-7.5 מיליון אירו (כ- 30 מיליון אירו במונחים שנתיים)

ה- EPRA NAV גדל בכ-19% לכ-464.3 מיליון אירו

מנועי הצמיחה של החברה ממשיכים להאיץ 

מגורים להשכרה 

  • צמיחה חזקה בנכסים בכל אזורי הפעילות של החברה - שכ"ד מנכסים זהים  עלה ברבעון השלישי בכ-5.1%.

  • שכ"ד בהשכרות חדשות המשיך לצמוח בקצב דו ספרתי (כ- 10.3%). 

  • פוטנציאל העלייה בשכ"ד (כמתבטא בפער בין שכ"ד בהשכרות חדשות לשכ"ד  הנוכחי הממוצע למ"ר) נותר גבוה מאד - 27%. 
Retail Parks - מניב מסחרי 

  • שכ"ד מנכסים זהים  עלה ברבעון השלישי בכ-2.8%. 

  • החברה מקדמת פרויקטים להשבחת נכסים מסחריים מתוך הפורטפוליו הקיים של החברה בהיקף השקעה מוערך של כ-50 מיליון אירו אשר תתפרס על פני מספר שנים וצפויה להניב תשואה שנתית של כ-9% על ההשקעה.

ייזום בניה למגורים  

  • מגמת עליית המחירים בפרויקט  Grafentalבדיסלדורף נמשכת גם ב- 2016.

  • עד כה מכרה החברה 574 יח"ד בפרויקט בתמורה לכ- 258 מיליון אירו. 

  • מחיר מכירה ממוצע למ"ר בשלב החדש (שלב ג') עומד על כ- 4,571 אירו למ"ר, עליה של כ-10% ביחס לשלב ב'3 שלפניו.

  • החברה צפויה להכיר בגין דירות שנמכרו והתוצאות בגינן טרם נכללו בדוחות החברה, בתזרים ורווח יזמי של כ-36.9 מיליון אירו וכ-20.7 מיליון אירו בהתאמה, שצפויים להתממש בדוחות הבאים במקביל למסירת הדירות. 
פרד גניה, מנהל המחלקה הכלכלית בבראק אן.וי: "החברה ממשיכה להציג עליה גבוהה ועקבית ב- FFO למניה אגב הורדת שיעורי המינוף תוך התבססות על צמיחה אורגנית חזקה בשלושת תחומי פעילותה. להערכתנו איכות נכסי החברה ומיקומם יאפשרו לנו להמשיך ולהציג צמיחה גבוהה במהלך השנים הקרובות. אנו ממקדים את מאמצי ההתרחבות של החברה באזורי פעילותה הנוכחיים בדגש על פוטנציאל צמיחה ארוך טווח". 

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי) הפועלת בגרמניה ומתמקדת ב-3 סקטורים: מגורים להשכרה, מניב מסחרי וייזום בניה למגורים מדווחת היום על תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי של 2016. 

סך הכנסות החברה מהשכרת נכסים גדלו ברבעון השלישי של 2016 בכ-10% לכ-18.5 מיליון אירו, בהשוואה לכ-16.8 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד. תשואת שכ"ד על סך הנכסים המניבים הסתכמה בכ- 6.8% בהשוואה לעלות מימון ממוצעת של כ- 1.8% בלבד. 

ה-I FFO (מהפעילות המניבה בלבד) ברבעון השלישי של 2016 הסתכם בכ- 7.5 מיליון אירו, גידול של כ-18% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ומגלם קצב I FFO שנתי של כ- 30.1 מיליון אירו. ה-  FFO II מסתכם לכ- 39.3 מיליון אירו בשנה.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה ברבעון השלישי בכ- 17% לכ- 23.8 מיליון אירו בהשוואה ל-20.3 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד. 

ה-EPRA NAV, נכון ל-30 בספטמבר 2016, גדל בכ-19% לכ-464.3 מיליון אירו.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x