קבוצת חגג השלימה בהצלחה יתרה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בסדרה ז

במסגרת ההנפקה נרשמו ביקושי שיא בהיקף של מעלה מ-270 מיליון ₪

 

 
עידו וצחי חגגעידו וצחי חגג
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/01/2017

קבוצת חג'ג השלימה בהצלחה יתרה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בסדרה ז'.  במסגרת ההנפקה נרשמו ביקושי שיא בהיקף של מעלה מ-270 מיליון ₪ 

האחים צחי ועידו חג'ג': "אנחנו שמחים ומאושרים ששוק ההון נותן בנו אמון פעם אחרי פעם. ביקושי השיא פי שלושה מהמבוקש הם לא מובן מאליו בעינינו ונעשה הכול בכדי להמשיך לדבוק במטרות שלנו ולשמור על המוניטין שצברנו עד כה".

קבוצת חג'ג' השלימה בהצלחה יתרה את השלב המוסדי במסגרת גיוס אג"ח בסדרה ז' ורשמה ביקושי שיא של פי 2.7 ויותר מיעד ההנפקה המקורי. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון המקומי ונתקבלו ביקושים  בהיקף כולל  של למעלה 270 מיליון ש"ח. ההנפקה המוסדית נסגרה בריבית של 5.1%. שלב המכרז הציבורי יתקיים ביום שני הקרוב (23.01.17).

החברה התקשרה בהתקשרות מוקדמת ביחס לחלק מהיחידות המוצעות עם משקיעים מסווגים לפיה קיבלה התחייבות מהמשקיעים המסווגים להגשת הזמנות ביחס לאגרות החוב  (סדרה ז). מתוך היחידות המוצעות לציבור במכרז על שיעור הריבית השנתית שתישאנה אגרות החוב  (סדרה ז)  ביחס ל 100,000- יחידות  (המהוות 80% מהיחידות המוצעות בהנפקה לציבור) ניתנה כאמור התחייבות מוקדמת לרכישתן ממשקיעים מוסדיים מסווגים.  

יצוין עוד כי במכרז המוסדי הוגשו בקשות ל 270,629- יחידות,  מתוכן נענתה החברה ל 100,000-  יחידות ורשמה אותן במסגרת ההתחייבויות המוקדמות בהנפקה.

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x