הועדה המחוזית לתכנון ובניה ת"א אישרה לאאורה להקים פרויקט התחדשות עירונית בשכונת "רמת השקמה" ברמת-גן

3 מגדל בני כ-30 קומות אשר יכללו 522 יח"ד לצד כ- 2,000 מ"ר שטחי מסחר

 

 
אילוסטרציה בלבד אילוסטרציה בלבד
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/03/2017

חברת אאורה, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהחברות המובילות בישראל בתחום הנדל"ן למגורים, הודיעה היום (ב') כי קיבלה את אישור הועדה המחוזית לתכנון ולבניה תל אביב ומתן תוקף סופי לתוכנית לפרויקט פינוי בינוי רחב היקף ברמת גן, זאת לאחר דיון בהתנגדויות לתכנית. תכנית החברה אושרה על ידי הועדה בשיתוף עם תושבי המתחם. הפרויקט ממוקם בשכונת רמת השקמה, הנמצאת במיקום אסטרטגי ביותר העיר, גבול רמת-גן – ת"א וכן גובלת בשכנת רמת חן היוקרתית. המתחם יוקם בין הרחובות שלם ודרך הטייסים. מטרת התכנית הינה פיתוח והתחדשות המתחם במתכונת של "פינוי-בינוי" וחידוש השכונה. 

במתחם ישנן כיום 144 יח"ד בשישה מבני רכבת אשר נבנו בשנות החמישים ותשע יחידות מסחריות במבנה חד קומתי. מרבית המבנים והתשתיות במצב כללי ירוד וכמו כן לא קיימים כיום פתרונות הולמים לחנייה ומיגון. במקום המבנים הישנים יוקמו במתחם 3 מגדלים בני כ- 30 קומות אשר יכללו בסה"כ 522 יח"ד לצד כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר. 

בכוונת אאורה לחדש את השכונה וליצור סביבת מגורים איכותית ונעימה ברמה גבוהה ביותר, המשלבת מסחר ומגורים. הבינוי יתאפיין בבנייה מרקמית ממנה "יצמחו" מגדלים מפוארים בגובה של כ- 30 קומות וכן יוקמו חניונים תת קרקעיים לרווחת הדיירים וכן שטחי ציבור ירוקים לטובת הדיירים ותושבי הסביבה. הפרויקט יכלול גם מבני ציבור בקומת הקרקע בשניים מתוך שלושת המגדלים שיוקמו.  

אאורה כבר הגיעה לנוסח הסכם פינוי בינוי מוסכם עם ב"כ ונציגות בעלי הזכויות במתחם ובימים הקרובים צפויים בעלי הזכויות לחתום על הסכמים מחייבים מול החברה. בהתאם  להסכם, בעלי הדירות במתחם יהיו זכאים ל-900 מ"ר עיקרי למסחר (עבור בעלי הזכויות בחנויות במתחם) וכן 163 דירות מתוכן הקצתה החברה לטובת כלל בעלי הזכויות במתחם  10 דירות אשר תשמשנה אותם לצורך כיסוי הוצאות הניהול בפרויקט לכשבנייתו תסתיים.  

במסגרת הפרויקט החברה תשווק 359 דירות וכ-1,100 מ"ר עיקרי שטחי מסחר. היקף ההכנסות המשוער מהפרויקט עומד על כ-802 מיליון שקל והחברה צופה כי תוכל להתחיל בבניית הפרויקט במהלך שנת 2018.

את הדיירים ייצגו בתהליך מנהל הפרויקט מטעם הנציגות מר יורם אסידון וכן עו"ד איל מאמו, ישי איצקוביץ ואלי דהאן ממשרד אגמון ושות' ורוזנברג הכהן ושות'. אדריכל הפרויקט הינו אבנר ישר ממשרד ישר אדריכלים. 

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה אמר היום, "אאורה ישראל ממשיכה להוביל את תחום הבניה המתחדשת ומשנה פני עיר בישראל כאשר החברה מקדמת היום תמהיל מגוון של מגה-פרויקטים בני מאות יחידות דיור כל אחד בלב ליבם של אזורי הביקוש. אנו שמחים על קבלת אישור הוועדה המחוזית ומצפים לביצוע הפרויקט בהקדם האפשרי. התכנית הינה תכנית איכותית הכוללת בנייה ברמה גבוהה ביותר ומציעה מענה לשטחים הירוקים, למבני ציבור ולנושאי תחבורה, איכות סביבה ועוד. אנו בטוחים כי המתחם, הממוקם באזור מבוקש ביותר בעיר, יביא לשינוי משמעותי של פני האזור ויהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית המעוניינת ליהנות ממגורים בסטנדרטים גבוהים". 

פרויקט זה ברמת גן, מצטרף לפרויקטים רבים נוספים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית במתכונת פינוי בינוי במרכז הארץ. בסה"כ, מקדמת החברה היום 17 פרויקטים של התחדשות עירונית הכוללים יחדיו כ-5,200 יח"ד. בפורטפוליו החברה פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקפים נרחבים אשר נמצאים בהליכים מתקדמים, בהם פרויקט הדגל "הגנים התלויים" ביהוד, פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול והמצליח בישראל עד כה הכולל למעלה מ-900 יחידות דיור ולמעלה ממחציתו כבר אוכלס; פרויקט אונו ואלי בקרית אונו הכולל 680 יח"ד אשר יצא לשיווק בקיץ ובנייתו תחל בקרוב ופרויקט שכונת מורשה ברמת השרון הכולל 687 יח"ד שהקמתו תחל עוד השנה.  

אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, היא חברה יזמית מהמובילות בארץ בתחום ייזום פרויקטים למגורים בישראל. החברה מקדמת כיום כ-32 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון, שיווק ובניה בהיקף של כ-7,000 יחידות דיור ונחשבת כאחד השחקנים המובילים בישראל בפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית. אאורה נסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב (תחת השם אאורה השקעות). 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x