חברת Visa העולמית משיקה בישראל את תחרות הסטרטאפים Everywhere

התחרות החדשה פתוחה לסטרטאפים בישראל ובאירופה להגיש המעוניינים רעיונות המתמקדים בשיפור קהילות מקומיות וחוויות תחבורה, אשר משפרים את חייהם של אנשים בכל מקום (Everywhere)

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/04/2017

תל אביב, 11 אפריל, 2017 – Visa Inc. (NYSE: V)  הכריזה השבוע, כי היא מזמינה חברות סטארטאפ ופינטק חדשניות מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere, אשר נערכת בפעם הראשונה באירופה.

למתחרים תהיה הזדמנות לזכות בפרס בסכום של עד€50,000 , אשר יתמכו בתכנית פיתוח עם Visa או עם מוסדות הפיננסיים שעובדים עם Visa. מועמדים מוצלחים יקבלו גישה ל-APIs של Visa באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם.

יוזמת Everywhere של Visa, שהושקה לראשונה בארה״ב בשנת 2015, נועדה לעודד חדשנות בתעשיית התשלומים, אשר עוברת מפלסטיק לדיגיטל; כמעט1,000  חברות סטארטאפ שהשתתפו בתוכנית גייסו לאחר ההשתתפות מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולר. בנוסף לתחרות הישראלית והאירופית, Visa תמשיך בפעילות Everywhere בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואסיה.

  • אתגר הקהילה המקומית: כיצד טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים יכולות לסייע בפיתוח מוצרים שמחברים בין אנשים ומפרים קהילות מקומיות?

  • אתגר תחבורה בין-עירונית: כיצד טכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים ישנו את חווית התחבורה הבין-עירונית?

  • אתגר הנסיעות לחו"ל: כיצד מוצרים ושירותים חדשים, אשר מבוססים על ה-IsAP של Visa, יכולים לשפר את חווית הנסיעה לחו"ל? 
ביל גאידה, סגן נשיא בכיר, חדשנות ושותפויות אסטרטגיות ב-Visa, אמר: ״החוויה הצרכנית היא בלבה של תעשיית התשלומים – ענף שצובר תאוצה ומתפתח בקצב מהיר הודות לעידודן של טכנולוגיות חדשות. באמצעות תחרות כמו Everywhere אנו מעודדים חדשנות טכנולוגית, שמקדמת שימוש ונוחות נרחבים יותר בקרב צרכנים. אנו מקווים שבאמצעות ההתמקדות בקהילות מקומיות ובחווית התחבורה נוכל לתרום לשיפור חיי היומיום של אנשים בכל מקום שבו הם נמצאים. לאחר ההצלחה לה זכינו מעבר לאוקיינוס, אנו מצפים לקראת קבלת הצעות מסטארטאפים חדשניים בישראל ובאירופה המעוניינים במימון ושיתופי פעולה פוריים, אשר יסייעו להם לממש רעיונות גדולים״.

ניתן להגיש מועמדות החל מה-10 באפריל ועד ה-17 במאי 2017. העולים לגמר יתמודדו על הפרס בתחרות שתערך בפני פאנל שופטים במהלך אירוע Money 20/20 שיתקיים בקופנהגן ב-26-28 ביוני 2017.

אודות יוזמת  Everywhere:

תכנית חדשנות שנועדה לעודד את ״הדבר הגדול הבא״ בתחום התשלומים בתקופה שבה תעשיית התשלומים עוברת מפלסטיק לדיגיטל ושחקנים חדשים מצטרפים לגופים בעלי ותק בענף. התוכנית הושקה בארה״ב בשנת 2015, ועד כה עלו לגמר 60 חברות והוכרזו 14 זוכים; כמעט 1,000  חברות סטארטאפ גייסו לאחר ההשתתפות בתכנית מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולר. השנה תקיים Visa מהדורה ישראלית-אירופית ראשונה של התחרות, שתהיה פתוחה לחברות מ-18 מדינות: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, צ׳כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, ישראל, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, ספרד, שבדיה, שוויץ, הולנד, בריטניה וטורקיה.
כל שלבי התחרות נערכים באנגלית.
 
על Visa Inc.: 

Visa Inc. (NYSE:V) היא חברת טכנולוגיות תשלומים עולמית, אשר מחברת צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות אל מערכת תשלומים אלקטרוניים מהירה, מאובטחת ואמינה. אנו מפעילים את אחת מרשתות סליקת התשלומים המתקדמות ביותר בעולם – VisaNet, המסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה, תוך הגנה על הצרכנים מפני הונאות והבטחת התשלום לבתי העסק. Visa היא אינה בנק ואינה מנפיקה כרטיסים, נותנת אשראי או קובעת את התעריפים והעמלות שישלמו הצרכנים. חדשנותה של Visa  מאפשרת למוסדות הפיננסיים שעובדים בשיתוף עמה להציע לצרכנים יותר אפשרויות בחירה, כמו תשלום מיידי באמצעות חיוב מיידי, תשלום מראש באמצעות חיוב נטען (prepaid) או תשלום עתידי באמצעות מוצרי אשראי. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x