נתנאל >> ביקושי יתר הובילו לגיוס של 58 מיליון שקל בשלב המוסדי

אגרות החוב גויסו בריבית של 4.85% לתקופה ממוצעת של כ-4.2 שנים, המכרז הציבורי יתקיים ביום שני הקרוב, 19.6.2017

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/06/2017

אגרות החוב גויסו בריבית של 4.85% לתקופה ממוצעת של כ-4.2 שנים

המכרז הציבורי יתקיים ביום שני הקרוב, 19.6.2017


חברת נתנאל גרופ השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרה חדשה של אגרות חוב (סדרה ט') כאשר קיבלה מהגופים המוסדיים התחייבויות להשקעה בהיקף של 58 מיליון שקל. נתנאל גרופ, העוסקת בייזום תכנון והקמת פרויקטים למגורים ומסחר בישראל, נערכה לגייס 48 מיליון שקל במכרז המוסדי בריבית מקסימום של 5.3%, אך בהמשך לביקושי יתר בהיקף של כ-120 מיליון שקל שהגיעו ממשקיעים במסגרת המכרז המוסדי, הוגדל היקף הגיוס והריבית המשולמת על אגרות החוב ירדה ל-4.85%.

ניירות הערך שהוצעו הינן אגרות חוב (סדרה ט') שקליות לא צמודות, לתקופה של 4.2 שנים. בשלב המוסדי לקחו חלק גופים מוסדיים מהמובילים והמרכזיים בשוק ההון הישראלי, שהביעו אמון בפעילות העסקית של נתנאל גרופ. השלב הציבורי במכרז מתוכנן להתקיים מחר, ובו יוכל היקף הגיוס לגדול ל-72.5 מיליון שקל

קרן אגרות החוב (סדרה ט') עומדת לפירעון בשישה תשלומים חצי שנתיים לא שווים, כך ששלושת התשלומים הראשונים בשיעור של 8.33% מקרן אגרות החוב, ייפרעו ביוני 2020, דצמבר 2020 ויוני 2021. שלושה תשלומים נוספים בשיעור של 25% מקרן אגרות החוב ייפרעו בדצמבר 2021, יוני 2022 ודצמבר 2022.  

גיוס חוב זה מגיע לאחר שבמהלך חודש מאי המירו גופים מוסדיים, לרבות בעלי העניין אלטשולר-שחם וילין לפידות, 50 מיליון שקל מאגרות החוב מסדרה 3 למניות החברה. בעקבות המרה זו קטן חוב החברה בכ-50 מיליון שקל, ואילו ההון העצמי צמח לרמה של כ-195 מיליון שקל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x