המ-לט מקימה מפעל חדש בסין בהשקעה של כ-15 מיליון דולר שיהיה בעל כושר ייצור כפול מכושר הייצור של המפעל הנוכחי

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/08/2017

המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים ושסתומים לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות הודיעה היום כי חברה בת בסין בבעלות מלאה של החברה חתמה על הסכם עם הנהלת מחוז Yangzhong  להעתקת מפעל החברה בסין. המפעל החדש שיוקם בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון דולר הינו מפעל יצרני חדשני בעל כושר ייצור כפול מכושר הייצור של המפעל הנוכחי, הפועל כיום בתחום התעשייה התהליכית, ובו הקבוצה תוכל לייצר גם מוצרים לתחום התעשייה האולטרה נקייה. סך של כ-9 מיליון דולר יתקבלו כפיצוי ממחוז Yangzhong שיתקבלו בשלושה תשלומים ואת יתרת הסכום, כ-6 מיליון דולר, המ-לט תשקיע באמצעות גיוס מימון חיצוני.
 
אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "אנו שמחים על המהלך המשמעותי של הכפלת כושר הייצור והרחבת מגוון המוצרים המיוצרים בסין. החברה הסינית מגלמת פוטנציאל גדול עבור המ-לט בחדירה לשוק האנרגיה הגרעינית באסיה ומתחילת הייצור במפעל החדש, גם לשוק המוליכים למחצה הנמצא במגמת צמיחה מואצת בכלל ובסין בפרט. במהלך השנים הקרובות מתוכננים להיבנות בסין מספר גדול של FABs , הקמת המפעל החדש והרחבת יכולות הייצור בחברה הסינית לשוק המוליכים למחצה, תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה ולתת מענה  לגידול הצפוי בביקושים בתחום זה.

הקמת המפעל החדש, הינו צעד נוסף ביישום אסטרטגית הצמיחה של החברה לביסוס הפריסה הגלובלית שלנו ושיווק מוצרי הקבוצה למגוון רחב של תעשיות. אנו מודים להנהלת מחוז Yangzhong על שיתוף הפעולה ומאמינים כי הקבוצה ממוצבת היטב מקצועית ותפעולית, וערוכה לפעול במרץ להאצת הצמיחה ומעמדנו התחרותי והשיווקי בכל הטריטוריות".

בנוסף, החברה הודיעה היום כי נבחרה כאחד מחמשת הזכיינים שיפעילו את המעבדות לחדשנות טכנולוגית מטעם הרשות הלאומית לחדשנות. המעבדה שתוקם בהמ-לט תתמקד בטכנולוגיות בתחום התעשייה החכמה  -IIoT (industrial Internet of Things), תחום בו החברה מפתחת ומייצרת בתקופה האחרונה  מגוון מוצרים חכמים בעלי יכולת שליטה, חישה ובקרה.
 
מטרת הקמת המעבדה לחדשנות טכנולוגית הינה לעודד תאגידים תעשייתים, בדגש על אלו העוסקים בייצור מתקדם, לקחת חלק בשיתופי פעולה עם יזמים טכנולוגיים וחברות הזנק, כמנוף לצמיחה ולבניית אסטרטגיה עתידית בתמיכת הרשות הלאומית לחדשנות. המעבדות שיוקמו ישמשו פלטפורמה מובנית לשיתופי פעולה בין תאגידים תעשייתיים לבין חברות הזנק במגוון תחומים כגון: רכב, רובוטיקה, הדפסת תלת מימד, חומרים מתקדמים ועוד.
 
אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "אנו גאים על הבחירה בהמ-לט להקמת מעבדה טכנולוגית ושמחים לפתוח את שערינו בפני יזמים וחברות הזנק המפתחים טכנולוגיות חכמות. הפריסה הרחבה של מוצרי המ-לט  במגוון ענפי תעשייה ובמגוון שימושים, מאפשרת לנו לבחון מספר רב של טכנולוגיות ולהביאם אל לקוחות בתעשיות שונות. המ-לט רואה בפתיחת המעבדה הזדמנות יחודית לשילוב טכנולוגיות חדשניות והרחבת מגוון המוצרים והפתרונות הקיים של החברה, יצירת בידול והרחבת בסיס הלקוחות ונתח השוק כחלק מאסטרטגית הצמיחה של החברה. המעבדה הטכנולוגית מהווה יישום של הראייה האסטרטגית של החברה הכוללת חדשנות כמנוע צמיחה. בעזרת התעשייה החכמה והפיתוחים במסגרת המעבדה, המ-לט תטמיע טכנולוגיות מתקדמות, תייעל תהליכים בחברה ואף תבצע השקעות."


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.


x