רכבת ישראל >> הושלמו העבודות במקטע בית יהושוע-הרצליה, תנועת הרכבות שבה לסדרה

העבודות במקטע בית יהושוע-ת"א כללו את הקמת התשתית המסילתית ותשתית החשמל לרכבות החשמליות בקו המהיר לירושלים, במרכזן פירוק והרכבה מחדש של המסילה תוך שינוי התוואי, וכן הכנה להטמעת מערכת הפיקוד והשליטה לרכבות ETCS (level2) המתקדמת העולם. בו בזמן, שופצה תחנת הרצליה למען הנוסעים. הוחלפו בה שערי המעבר (ואלידטורים), חודשו תאי השירותים ואלמנטים רבים ברציפים.

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/08/2017

הושלמו עבודות התשתית לחיבור הקו המהיר לירושלים במקטע ת"א-בית יהושוע ובתחנת הרצליה, תנועת הרכבות חזרה לסדרה הבוקר (א) בשעה 4:00.

תנועת הרכבות במקטע ת"א-בית יהושוע, אשר הופסקה זמנית לצורך עבודות חיבור הקו המהיר לירושלים, שבה לפנות בוקר לסדרה, זאת לאחר שכל העבודות שתוכננו הושלמו תוך עמידה בזמנים ובאופן מדויק.

"רכבת ישראל פעלה בימים האחרונים במספר מוקדים על מנת להתקדם לדור הבא", אמר שחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל, "לצד העבודה בתחנת הרצליה וחיבור התשתית להפעלת הקו המהיר לירושלים, ביצענו גם בדיקות למסילות שכבר הונחו בקו ובפעם הראשונה נסעה עליהן רכבת מטען. אנו נערכים גם לקליטת הקטר החשמלי הראשון שעתיד להגיע  לנמל חיפה בקרוב.

אני מבקש להודות לציבור הנוסעים על ההבנה והסבלנות בימים אלה, לעובדי רכבת ישראל על העבודה המאומצת והמדוייקת, ועל העמידה המדוקדקת בלוח הזמנים; למשרד התחבורה אשר סייע בכל שנדרש; למשטרת ישראל ולכלל הגורמים שהיו שותפים למבצע מורכב זה".  

העבודות במקטע בית יהושוע-ת"א כללו את הקמת התשתית המסילתית ותשתית החשמל לרכבות החשמליות בקו המהיר לירושלים, במרכזן פירוק והרכבה מחדש של המסילה תוך שינוי התוואי, וכן הכנה להטמעת מערכת הפיקוד והשליטה לרכבות ETCS (level2) המתקדמת העולם. בו בזמן, שופצה תחנת הרצליה למען הנוסעים. הוחלפו בה שערי המעבר (ואלידטורים), חודשו תאי השירותים ואלמנטים רבים  ברציפים.

משרד התחבורה ורכבת ישראל נערכו באופן יסודי להפעלת חלופות תחבורתיות ללא תשלום לטובת הנוסעים. קרוב ל-700 אוטובוסים הופעלו עם הפסקת התנועה; הופעל מערך הסעות ייעודי, בתדירות גבוהה וללא עלות בין כל תחנות תל אביב ותחנת בית יהושוע, בשני הכיוונים. בנוסף הופעל שירות אוטובוסים ללא תשלום, בכל שעות היממה, מתחנת נתניה ונתב"ג, בשני הכיוונים. רכבת ישראל העמידה לצורך מתן מידע והכוונה לנוסעים מאות דיילים בתחנות, וכן סייעה עם המזוודות של הנוסעים לנתב"ג. מוקד שירות הלקוחות תוגבר והופעל מסביב לשעון, וכן הופעל חדר מצב משותף של משרד התחבורה, רכבת ישראל, משטרת ישראל, חברות האוטובוסים וגורמים נוספים, במהלך כל ימי הסגירה. כל העת השתפרו פתרונות התחבורה החלופיים כתוצאה מלמידה ויישום לקחים של כלל הגורמים בשטח. 

במהלך ימי הסגירה חילקה רכבת ישראל 'צ'ופרים' לנוסעים, כדוגמת קרטיבים, מתוך הערכה להבנתם וסובלנותם.

ברכבת שבים ומזכירים ללקוחות בעלי כרטיס תקופתי (גמיש 7, גמיש 30) שהינו בתוקף בזמן סגירת המקטע ושאחת או יותר מהתחנות הסגורות נכללות בו, כי הם זכאים לפיצוי שיינתן בהארכת תוקף הנסיעה, בהתאמה למספר הימים בהם כרטיס הנסיעה היה בתוקף ומקטע הנסיעה היה סגור.

הפיצוי ייטען אוטומטיות במכונות הכרטוס או בקופות עד ליום לאחר סיום תוקף הכרטיס.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x