תוך פחות מ- 48 שעות >> 80 דירות נמכרו במגה-פרויקט ההתחדשות העירונית

אאורה רמת השרון, בסכום כולל של כ-180 מיליון שקל

 

 
יעקב אטרקצי צילום ראובן קופיצינסקי.יעקב אטרקצי צילום ראובן קופיצינסקי.
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2017

למעלה מ- 80 דירות נמכרו בתוך פחות מ- 48 שעות בפרויקט "אאורה רמת השרון", כך מדווחת היום חברת אאורה שבבעלות יעקב אטרקצ'י.  הדירות, בהיקף כולל של כ- 180 מיליון שקל, נמכרו במסגרת אירוע מכירה מוקדמת, pre pre sale.

מתוך 240 הדירות אשר יוקמו במסגרת השלב הראשון בפרויקט, 64 מוקצות לדיירים הוותיקים במתחם כך שלמעשה אאורה שיווקה בהצלחה כמחצית מהדירות המיועדות למכירה, וזאת עוד טרם תחילת השיווק הרשמי של הדירות בפרויקט, אשר יחל בימים הקרובים.
 
בתוך כך, 40 דירות בנות 3 חדרים נמכרו לתושבי רמת השרון בלבד. זאת, לאור שיתוף פעולה הדוק בין אאורה לעיריית רמת השרון והעומד בראשה, מר אבי גרובר אשר אפשר לחברה להציע דירות אלו לתושבי העיר בגילאי 21 עד 40, המתגוררים בה בשלוש השנים האחרונות לפחות, שאין בבעלותם דירה קודמת. מדובר במגוון דירות 3 חדרים איכותיות הכוללות מרפסת וחנייה פרטית תת קרקעית. הדירות נמכרו לתושבים בהנחה של 10% ממחיר השוק, עפ"י בדיקה שנערכה ע"י השמאים ירון ספקטור וגיל סיטון מטעם הבנק במחיר של החל מ- 1,727,000₪.

מאות משפחות נרשמו להגרלה שערכה החברה ביום שישי האחרון על-מנת לממש את הזכאות לרכישת דירת 3 חדרים. ההגרלה נערכה בנוכחותם של כלל הנרשמים, יועץ משפטי ורואה חשבון, והדירות נבחרו על-ידי הזוכים בהתאם לסדר הזכייה.
 
מצורפת הודעה לעיתונות וכן תמונה של יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה עם אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון מההגרלה שהתקיימה כאמור בסופ"ש.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x