הועידה הכלכלית של תנועת המושבים – מחוז דרום תתקיים בסוף החודש: "מחברים בין מיזם במושב ליזם"

 

 
מאיר צורמאיר צור
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/09/2017

תנועת המושבים תקיים בסוף החודש ועידה כלכלית של אזור הדרום. מטרתה של הועידה היא ליצור חיבור בין מיזם במושב לבין היזם. בוועידה ישתתפו- מזכ“ל תנועת המושבים ויו“ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור ויו“ר דירקטוריון קרן קיימת לישראל, דניאל עטר.
 
הועידה תתקיים ב-  25/09/2017, יום שני, בשעה 17:30 באולם הכנסים של המועצה האזורית חוף אשקלון.
 
במהלך הועידה יתקיים פאנל בנושא שיתופי פעולה כלכליים במושבים- פוטנציאל והזדמנות במסגרתן ישתתפו נציגי החברות והמיזמים המשותפים במושבים. כמו כן יתקיים יריד ביתנים של חברות, יזמים וארגוני נותני השירות במושבים. ההשתתפות בוועידה הינה ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש.
 
את הועידה מארגן רכז אזור הדרום בתנועת המושבים, מאיר צפרירי.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x