פלוריסטם מחזקת את מעמדה באסיה >> קיבלה שני אישורי פטנט בהונג-קונג המגנים על האינדיקציות המובילות של החברה

 

 
זמי אברמן יור פלוריסטםזמי אברמן יור פלוריסטם
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/09/2017


חברת פלוריסטם הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי המופקים מתאי שלייה, הודיעה היום (ד') על קבלת שני אישורי פטנט מטעם הרשות לרישום פטנטים בהונג קונג, הנוגעים לשתיים מהאינדיקציות המובילות של החברה- שיקום שרירים וטרשת עורקים חמורה בגפיים (CLI). 
הפטנט הראשון מתייחס לשימוש בתאי גזע לטיפול בשרירים שנפצעו או ניזוקו ואילו השני עוסק בטיפול באמצעות התאים במצבי איסכמיה לצורך שיקום, טיפול וחידוש של הרקמות המחברות. 

לפלוריסטם יותר מ-100 פטנטים מאושרים ברחבי העולם – 19 מהם הוענקו בסין ובהונג-קונג. כל הפטנטים מתייחסים לפיתוחים חדשניים של החברה ולשימוש בתאי שלייה (PLX) במגוון רחב של אינדיקציות. 

כזכור, לאחרונה זכתה פלוריסטם במענק מטעם משרד הכלכלה הישראלי לשיווק מוצריה בסין ובהונג-קונג במסגרת תכנית "כסף חכם". המענק, לצד קבלת אישורי הפטנט האחרונים, משקפים את המטרה שהציבה לעצמה החברה להציע טיפול תאי חדשני ונגיש לשוק הבריאות האסייתי ההולך וגדל.

יקי ינאי, נשיא פלוריסטם ומנכ"ל משותף, אמר היום: "קבלת אישורי הפטנט מחזקת את מעמדנו באסיה, בה יש לנו אפשרות להשפיע באמצעות תאי ה-PLX שלנו על מיליוני מטופלים הסובלים ממגוון מצבים רפואיים ברחבי היבשת. קבלת האישורים מהווה הבעת אמון בטיפולים החדשניים שלנו ובקניין הרוחני החזק של החברה, שמתקדמת לקראת שלב המסחור והשיווק".

אודות פלוריסטם

פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x