ריט 1 השלימה בהצלחה הנפקת אופציות לאג"ח הארוכות שלה

חברה גייסה אופציות לאג"ח בתמורה כוללת צפויה של כ-119 מיליון ש"ח עם ביקוש יתר בשיעור של פי 3

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/10/2017

דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט1: "הביקושים הגבוהים בהנפקה מצביעים על האמון שרוחשים המשקיעים לפעילות החברה, הביטחון של הציבור בפעילותה בכלל ובשרות חובותיה בפרט"
 
חברת ריט1, העוסקת בהשקעות בנדל"ן מניב, יצאה אתמול (רביעי, 27.09.2017) בהנפקת אופציות לאג"ח לציבור. במסגרת ההנפקה הוצעו  כתבי אופציה (סדרה 7), הניתנים למימוש לאג"ח סדרה ו', הנסחרת בבורסה. היקף ההנפקה של האופציות, משקף תמורה כוללת צפויה של כ- 119 מיליון ש"ח, כאשר הביקושים בפועל עמדו על כ-350 מיליון ש"ח, פי 3 מהמבוקש. חברת מעלות קבעה את דירוג האג"ח של הסדרה על ilAA, זאת לאחר שכבר ביולי האחרון, עלה דירוג החברה ל- AA באופק "יציב". תמורת ההנפקה תשמש לפעילות השוטפת של החברה, ולרכישות עתידיות.
 
דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט1: "הביקושים הגבוהים בהנפקה מצביעים על האמון שרוחשים המשקיעים לפעילות החברה. הסכום שיתקבל בהנפקה יסייע לנו בהמשך הפעילות, לפיתוח ולהרחבת תיק הנכסים של החברה. אנו ממשיכים לראות יותר ויותר אנשים פרטיים משקיעים בקרנות ריט כחלק מפיזור תיק ההשקעות שלהם, ברגע שהם מבינים כי מדובר למעשה בהשקעה הדומה לנדל"ן מניב עם יתרונות שלא קיימים ברכישת נכס יחיד".
 
אודות ריט1: ריט1 הוקמה ב-2006 כקרן השקעות בנדל"ן הראשונה בישראל. בראש החברה עומדים שמואל סייד, מנכ"ל החברה ודרור גד, יו"ר הדירקטוריון,. לחברה נכסים מניבים בשווי כולל של  כ-3.8 מיליארד ש"ח, המתפרסים על פני כ-436,000 מ"ר. ההון העצמי של החברה הוא כ-1.84 מיליארד ש"ח. החברה נסחרת בבורסת ת"א, ונכללת במדדי ת"א 90, ת"א נדל"ן, תל-דיב ותל בונד 40.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x