מנכ"ל ונשיא יונייטד תרפיוטיקס לשעבר מצטרף לפלוריסטם

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/03/2018

חברת פלוריסטם (PSTI) המובילה בפיתוח מוצרי ריפוי תאיים המבוססים על תאים המופקים משיליה אנושית, מודיעה היום (ב') על הצטרפותו של ד"ר רוג'ר ג'פס (Dr. Roger Jeffs) לוועדה ליעוץ אסטרטגי של החברה. ד"ר ג'פס, אשר מצטרף לפלוריסטם כיועץ בנושאים קליניים ואסטרטגייים, הינו מנהל מוערך ובעל הישגים רבים בתחום הביופארמה אשר כיהן עד שנת 2016 כמנכ"ל משותף בחברת יונייטד ת'רפיוטיקס ולפני כן הוביל את התוכנית הקלינית של אמג'ן בתחום ה-Neupogen, תרופה המשמשת כיום לטיפול בפגיעות קרינה וכשלים של מח העצם.
ד"ר ג'פס הצטרף לחברת יונייטד ת'רפיוטיקס בשנת 1998 כאשר היתה עדיין בתחילת דרכה, כדירקטור למחקר ופיתוח רפואי, והוביל את החברה כנשיא ומנכ"ל משנת 2001 ועד 2014 וכנשיא ומנכ"ל משותף בין השנים 2015-2016. במהלך 18 השנים שלו ביונייטד ת'רפיוטיקס, הוביל ד"ר ג'פס את תהליך הנפקת החברה, פיקח על הפיתוח הקליני והאישור הרגולטורי של שישה מוצרים וניהל את תוכניות המסחור של החברה שהובילו לגידול משמעותי בהכנסותיה. 
לפני הצטרפותו ליונייטד ת'רפיוטיקס, ד"ר ג'פס עבד בחברת אמג'ן, שם עזר להוביל את התוכנית הקלינית בתחום ה-Neupogen. ד"ר ג'פס הינו בעל תואר ראשון בכימיה מאוניברסיטת דיוק ובעל דוקטורט בפארמקולוגיה מבית הספר לרפואה שבאוניברסיטת צפון קרוליינה, והוא גם מייסד ובעלים משותף של חברת ההשקעות Bull city select investments. 
 
עם מינויו לוועדה המייעצת של פלוריסטם אמר ד"ר ג'פס: "מוצרי הריפוי התאי של פלוריסטם, שנבחנים כעת במגוון רחב של ניסויים קליניים מתקדמים, עשויים לקדם באופן משמעותי את תחום הרפואה הרגנרטיבית (המשקמת). למוצרי ריפוי אלה, שיוצעו כתרופות מדף שאינן מצריכות התאמה למטופל, יש את היכולת לעשות שינוי באופן בו חולים מטופלים כיום ולאפשר טיפול בטוח ויעיל. מפעל הייצור של פלוריסטם הוא אחד מיתרונות המפתח לאפשרויות המסחור שלה. אני מצפה שהעבודה המשותפת עם הנהלת החברה תוביל את התוכניות הקליניות קדימה לכיוון שיווק". 
 
זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל משותף של פלוריסטם הוסיף: "ד"ר ג'פס מביא עימו מומחיות, ניסיון וחזון אדירים, הן מהכיוון העסקי והן מכיוון הפיתוח הקליני ואישורי השיווק והמיסחור. עבודתו בתחום פיתוח ה-Neupogen רלוונטי באופן ישיר לתוכנית הקלינית של ה-PLX-R18 שלנו לטיפול בכשלים של מח העצם. כחלק מהכנת החברה לקראת התרחבות ומיסחור, פלוריסטם מקימה כעת ועדה מייעצת אסטרטגית ולכבוד הוא לנו שד"ר ג'פס מצטרף אלינו בתקופה חשובה כל כך". 
 
 
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המופיעות במייל זה מועברים במסגרת תכתובת כללית, ואין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של נמען במייל זה, אין לראות בהם הצעה כלשהי, שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל נמען למייל זה – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע המופיע במייל זה, עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות במייל זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי בדברים נשוא מייל זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. משה מימון לא יהא אחראי בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש באמור במייל זה, אם יגרמו.

 
 

 

x