מה עשו קרנות ההשתלמות הכלליות ביוני 2018 >> אלטשולר אחרונים - הלמן אלדובי ראשונים

 

 
גלעד אלטשולר ורן שחם מנכלים משותפים  צ-פאנדרגלעד אלטשולר ורן שחם מנכלים משותפים צ-פאנדר
 

אלי אופיר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/07/2018

אם אתם עובדים בתחום הכספים באופן כללי ובתחום שוק ההון באופן ספציפי, אתם בוודאי רגילים למהירות זרימת נתונים על סף המידית. שוק ההון והכספים מגיע לרמת מידע זמינה ומידית כמעט בכל נושא. החריגים הם עדיין קופות הגמל וההשתלמות שעל מנת לדעת מה קרה לכספי העמיתים בהן צריך להמתין בדרך כלל כשלושה שבועות! למרות שאנו כבר בשנת 2018 בתי ההשקעות אינם מחויבים לדווח לציבור על תוצאות ההשקעות אלא לאחר סיום שבועיים מתום החודש וגם אז לוקח לרשויות לפרסם את המיידע לפחות שבוע לאחר מיכן. פרימיטיבי לכל הדעות. אז מה עושים עיתונים שבכל זאת רוצים להביא מידע מהימן ומהיר ? מחפשים את המידע ומסתמכים על מקורבים. לא אידאלי אבל זה מה יש.

אז הנה הבאנו לכם את תחזית תוצאות קרנות ההשתלמות של הגופים הגדולים ביוני:

הלמן אלדובי השתלמות כללי מובילה עם תשואה של 0.40%+ כאשר מתחילת השנה היא מגיע לכ 1.25%+ ואילו בתחתית הרשימה היא הקרן של אלטשולר עם תשואה שלילית של 0.38%- כאשר מתחילת השנה היא מגיע לכ 0.9%+ בלבד.


הערכת תשואות קרנות השתלמות ביוני 2018
שם קרן תשואה לחודש יוני 2018
הלמן אלדובי השתלמות כללי 0.40%
מגדל השתלמות כללי 0.18%
ילין לפידות השתלמות כללי 0.16%
הראל השתלמות כללי 0.14%
אנליסט השתלמות כללי 0.05%
אקסלנס השתלמות כללי 0.02%
כלל השתלמות כללי ‎-0.05%
פסגות שיא השתלמות כללי ‎-0.07%
איביאי השתלמות כללי ‎-0.10%
מנורה השתלמות כללי ‎-0.11%
מיטב דש השתלמות כללי ‎-0.13%
אלטשולר השתלמות כללי ‎-0.38%





ההערכות נמסרו למערכת פאנדר על ידי בכירים בתעשייה והוצלבו מול פרסומים שונים



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x