קורנית דיגיטל >> צמיחה של כ-28.4% בהכנסות הרבעון הראשון של 2017 לכ-28 מיליון דולר

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-53% לכ-1 מיליון דולר.
הקרנות שמחזיקות את קרונית

 

 
 גבי זליגסון, מנכל החברה גבי זליגסון, מנכל החברה
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/05/2017

הקרנות שמחזיקות את קרונית

החברה צופה ברבעון השני של 2017 הכנסות בטווח של 28.2-31.2 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי בטווח של 5.0%-10%

גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "אנו גאים לפתוח את שנת 2017 עם ביצועים טובים וצמיחה של 28.4% בהכנסות (non-GAAP). בעוד שהרבעון הראשון שלנו הוא החלש ביותר מנקודת מבט עונתית, שמחנו לראות הפעם עליה משמעותית במכירות באזורי EMEA ו-APAC לצד המשך שיפור ברווח התפעולי. במהלך הרבעון היינו פעילים מאוד מבחינה שיווקית ותפעולית, עם נוכחות מרשימה ב-6 תערוכות מקצועיות בפריסה גיאוגרפית רחבה. במקביל, השקנו גרסה משודרגת של מערכת Avalanche, שזכתה לתגובות נלהבות מצד לקוחות הודות להפחתה המשמעותית בעלויות ההדפסה שמביאה עימה הגירסה המשופרת של המערכת״. 

חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2017.

ההכנסות (GAAP) ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכמו בכ-27.1 מיליון דולר, בניכוי השווי ההוגן של כתבי האופציה הקשורים בהכנסות המוכרות מאמזון.

ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון עלו בכ-28.4% לכ-28.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ-21.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות מיוחס בעיקר לגידול במערכות ושירותים, שקוזזו חלקית ע"י גידול מתון יותר של דיו וחומרים מתכלים לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שנהנה ממכירות דיו גבוהות מהרגיל. כמו-כן, רשמה החברה במהלך הרבעון מגמות צמיחה חזקות באסיה ובאירופה.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון הראשון עלה לכ-13.0 מיליון דולר (46.4% מהמכירות), בהשוואה לכ-10.6 מיליון דולר (48.7% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון עלה אף הוא לכ-11.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-10.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי הושפע בעיקר מגידול במכירת מערכות הדפסה, דיו, חומרים מתכלים והכנסות משירותים.
הרווח הגולמי הנמוך הושפע מתמהיל מוצרים פחות נוח, וחזרה לעונתיות נורמלית. 

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון עלה בכ-53% לכ-1 מיליון דולר מיליון דולר (3.7% מההכנסות), בהשוואה לכ-0.7 מיליון דולר (3.1% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי (GAAP) שהסתכם בכ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הראשון רווח נקי (Non-GAAP) של כ-0.6 מיליון דולר (0.02 דולר למניה בדילול מלא), בדומה לרבעון המקביל אשתקד.  החברה סיימה את הרבעון עם הפסד נקי (GAAP) של כ-1.7 מיליון דולר (0.05 למניה בדילול מלא),  בהשוואה להפסד נקי של כ-0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2017 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-97.1 מיליון דולר. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון של 2017 בכ-2.5 מיליון דולר, ומיוחס בעיקר לירידה ביתרות החובה. יצוין, כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית לרבעון השני של 2017 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ינוע בטווח של 28.2-31.2 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי יהיה בטווח של 5.0%-10%.

אירועים נוספים במהלך הרבעון

  • החברה השיקה במהלך הרבעון הראשון ערכות שדרוג של מערכת Avalanche והשתתפה במס' תערוכות מקצועית.

  • ביום 26 בינואר 2017 גייסה החברה כ-38 מיליון דולר בהנפקת מניות, במחיר של 16.50 דולר למניה. 

  • ביום 11 לינואר 2017 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי עם אמזון העולמית, במסגרתו תספק קורנית מספר גדול של מערכות דפוס דיגיטלי לאתרי אמזון. כמו-כן, ההסכם מאפשר לאמזון לרכוש עד 2.9 מיליון מניות קורנית לפי מחיר של 13.04$ כפונקציה של רכישות בהיקף של 150 מיליון דולר על פני חמש שנים.

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

אודות קורנית דיגיטל
קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ 390 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של גבי זליגסון המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x