עדכון דירוג >> רשימת מעקב עם השלכות חיוביות - הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד

הכנסת דירוגי החברה ל-CreditWatch עם השלכות חיוביות בשל הצפי להנפקת הון בקבוצה

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/09/2019

תמצית פעולת הדירוג
 
מעלות קבעו דירוג של ilA+ prelim/Stable' ל-Hertz Group Operating  LP, Partnership. הדירוג הסופי כפוף להנפקת הון מניות בקבוצה בהתאם לתרחיש הבסיס שלנו.
הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד מוחזקת בבעלות מלאה על ידי חברת האם בעקבות מהלך רה-ארגון נרחב שהושלם באוגוסט 2019 .מהלך זה בוצע במטרה לבצע הנפקת הון מניות ראשונה באמצעות חברת Inc, Trust Realty Group Hertz אשר תשקיע את תמורת ההנפקה בחברת האם ובכך תהפוך לשותף הכללי בה.
 
להערכתנו, החברה אחראית להיקף מהותי מסך פעילותה של חברת האם, נהנית מהמיתוג והמוניטין שלה ופועלת בהתאם לאסטרטגיה ארוכת הטווח כחלק אינטגרלי מפעילות חברת האם ותחת אותה זהות ניהולית. לכן, על פי המתודולוגיה שלנו לדירוג חברות בקבוצה, אנו מעריכים כי החברה מהווה חברת ליבה לחברת האם.
 
ב-22 בספטמבר, 2019 ,הכנסנו את דירוגיה של הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד, 'ilA ,'לרשימת מעקב עם השלכות חיוביות עד להשלמת הנפקת הון המניות בקבוצה בהתאם לתרחיש הבסיס שלנו ושימוש בתמורת ההנפקה בהתאם לתכנית שהוצגה בפנינו. בכפוף לעיל, אנו צפויים להשוות, בהתאם למתודולוגיה שלנו לדירוג חברות בקבוצה, בין דירוג החברה לדירוג חברת האם.
 
שיקולים עיקריים לפעולת הדירוג
הכנסת דירוגיה של הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד ל-CreditWatch עם השלכות חיוביות נובע מהערכתנו כי החברה מהווה חברת ליבה לחברת האם, וכי, בהתאם למתודולוגיה שלנו לדירוג חברות בקבוצה, אנו צפויים להשוות את דירוג החברה לדירוג חברת האם '+ilA זאת בכפוף להשלמת הנפקת הון המניות על ידי חברת Inc ,Trust Realty Group Hertz"( קרן הריט"(, השקעת תמורת ההנפקה בחברת האם, הפיכתה של קרן הריט לשותף הכללי בחברת האם ושימוש בתמורת ההנפקה בהתאם לתוכנית שהוצגה בפנינו. 
הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד היא חברה פרטית העוסקת בהשכרת נכסי משרדים בארה"ב ומוחזקת בבעלות מלאה על ידי חברת האם בעקבות מהלך רה-ארגון נרחב שהושלם באוגוסט 2019 .להערכתנו, החברה אחראית להיקף מהותי מסך פעילות הקבוצה, נהנית מהמיתוג והמוניטין של הקבוצה ופועלת בהתאם 
 
לאסטרטגיה ארוכת הטווח כחלק אינטגרלי מפעילות הקבוצה ותחת אותה זהות ניהולית. כמו כן, להבנתנו, קיימת מחויבות חזקה לטווח ארוך של חברת האם לתמוך בחברה. לראיה חברת האם התחייבה להעביר כ-10 מיליון דולר לטובת השקעות הוניות בנכסי החברה ואף התחייבה להעביר חלק מתמורת הנפקת ההון בהתאם לסכום הגיוס.
 
CreditWatch
אנו מתכוונים להוציא את הדירוגים מ-CreditWatch ב-90 הימים הקרובים לאחר השלמת הנפקת ההון והשימוש בתמורת ההנפקה בהתאם לתרחיש הבסיס שלנו אשר יובילו להפיכת הדירוג המקדמי של חברת האם לסופי וכפועל יוצא להעלאת הדירוג של הרץ פרופרטיס גרופ לימיטד, כך שנשווה את הדירוג של החברה לדירוג של חברת האם, בהתאם למתודולוגיה שלנו לדירוג חברות בקבוצה.
לחלופין, אם הנפקת הון המניות של קרן הריט לא תצא לפועל או אם ההיענות להנפקת הון המניות תהיה נמוכה משמעותית מהערכתנו בתרחיש הבסיס שלנו או שהשימוש תמורת ההנפקה לא יעשה בהתאם לתנאים שהובאו לפנינו, נשקול את הוצאת הדירוגים מ-CreditWatch ואשרורם עם תחזית יציבה.
x