אייסקיור מדיקל מודיעה על סגירת הנפקת מניות לציבור

בהיקף של כ-17 מיליון דולר ומימוש חלקי של האופציה בידי החתמים לכיסוי הקצאת יתר

 

 
Image by Michal Jarmoluk from Pixabay Image by Michal Jarmoluk from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/12/2021

אייסקיור מדיקל (נאסד"ק: ICCM, ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול זעיר פולשני במרפאה באמצעות הקפאתם, הודיעה היום על סגירת הנפקה לציבור של3,892,152  מניות רגילות של החברה, הכוללות 578,325  מניות אשר הוצעו בהתאם לאופציה שניתנה לחתמים לכיסוי הקצאת יתר, במחיר של3.45  דולר למניה לפני הוצאות חיתום ועמלות, וכחלופה למניות רגילות למשקיעים שמעוניינים להשקיע בחברה מבלי להיות מעל אחוז החזקה של 9.99%, 1,034,000 אופציות משולמות מראש במחיר של 3.449 דולר, עם מחיר מימוש לכל אופציה משולמת מראש של 0.001 דולר. התקבולים ברוטו לחברה מההנפקה הסתכמו בכ-17 מיליון דולר לפני ניכוי הוצאות חיתום, עמלות והוצאות אחרות הקשורות להנפקה.

A.G.P./Alliance Global Partners שימשה כחתם (book-runner) היחיד בהנפקה. חברת Brookline Capital Markets, חטיבה של Arcadia Securities, LLC, שימשה כמנהלת משותפת של ההנפקה.

החברה מתכננת להשתמש בתקבולים נטו מההנפקה לצורך פיתוח מוצרים חדשים, פיתוח עסקי, הון חוזר ושימושים תאגידיים כלליים.

ההנפקה התבצעה באמצעות תשקיף. ההעתק מהתשקיף הסופי של ההנפקה, ניתן להשגה מ-A.G.P./Alliance Global Partners, בכתובת 590 Madison Avenue, 28th Floor, New York, NY 10022. או בטלפון (212) 624-2060, או במייל prospectus@allianceg.com או ב- EDGAR באתר של ה-SEC בכתובת www.sec.gov.

הודעת רישום בקשר לניירות ערך אלו הוגשה לרשות ניירות הערך של ארה"ב ובתוקף מיום ה-8 בדצמבר, .2021 הודעה זו אינה מהווה הצעה למכור או לקנות את ניירות הערך. מכירה או הצעה למכור את ניירות הערך במדינה או תחום שיפוט כלשהם אינם חוקיים עד לרישום או הסמכה בהתאם לחוקי ניירות הערך של מדינה או תחום שיפוט אלה.

לגרף אייסקיור מדיקל לחצו כאן

5 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 487.21 אלפי באייסקיור מדיקל
קרנות נאמנות שמחזיקות את אייסקיור מדיקל.
x