פלאזה סנטרס >> הונחה אבן פינה להקמת הקומה הראשונה בפרויקט בלגראד פלאזה וזאת לאחר השלמת שלב היסודות

היקף ההשקעה הכולל בפרויקט כ- 80 מיליון יורו

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/04/2016

הקניון זוכה להתעניינות רבה מצד שוכרים בינלאומיים ומקומיים – קיימות הסכמות עם דיירים שונים בגין מעל 50% משטחי ההשכרה  פתיחת הקניון לקהל הרחב צפויה בסוף הרבעון השני של 2017 

רון הדסי, יו"ר פלאזה סנטרס: "עשינו צעד נוסף לקראת פתיחת קניון בלגרד פלאזה לקהל"

פלאזה סנטרס, החברה הבת של אלביט הדמיה (45%), הניחה אבן פינה להקמת הקומה הראשונה של פרויקט בלגרד וזאת לאחר שהושלם שלב הקמת היסודות.

בטקס החגיגי נטלו חלק ראש עיריית בלגרד, מר סינישה מאלי, שגריר ישראל בסרביה, מר יוסף לוי, יו"ר פלאזה סנטרס, מר רון הדסי, ומנכ"ל פלאזה סרביה, מר רביע שהאב והשתתפו בו עשרות נציגים מהתקשורת המקומית הסרבית.

פלאזה בלגרד הינו הקניון ה- 33 שמקימה פלאזה סנטרס באירופה והקניון השני שמקימה בסרביה.

קניון קרגויאביץ שהוקם ע"י החברה בשנת 2012 היה הקניון המערבי הראשון שנפתח מחוץ לעיר הבירה בלגרד והוא נמכר בשנת 2014. 

פתיחת הקניון לקהל הרחב צפויה בסוף הרבעון השני של שנת 2017. 

הפרויקט, שהיקף ההשקעה הכולל בו מוערך בכ-80 מיליון יורו, נחשב לפרויקט המסחרי הגדול ביותר הנבנה בימים אלה בבלגרד ובו 32,300 מ״ר שטחי מסחר ב-2 קומות, וקומה נוספת שתשמש למסעדות ולבידור. 

נוכח המחסור בשטחי מסחר באיכות מערבית בבלגרד ביחס לערי בירה אירופאיות אחרות ומיקומו המרכזי בעורק תחבורה ראשי ולמעשה משמש כקניון המערבי הראשון בחציה הישן של העיר, הוא זוכה לעניין רב מצד שוכרים רבים ובהם הן רשתות בינלאומיות והן רשתות מקומיות. נכון להיום בגין מעל  50% משטחי המסחר קיימות הסכמות עם שוכרים שונים.

יו"ר פלאזה סנטרס, רון הדסי, אמר כי "אני נרגש מהתקדמות פרויקט בלגראד פלאזה ומהצעד הנוסף שאנחנו עושים לקראת סיומו של הפרויקט ופתיחתו של הקניון לקהל הרחב. פרויקט בלגרד פלאזה הוא אחד מהפרויקטים הבולטים של הקבוצה וההתקדמות המרשימה בו והיותו כיום אתר הבניה המסחרי הגדול במדינה הם עדות נוספת ליכולות של פלאזה סנטרס בהקמת קניונים באירופה".       

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x