עוד לפני ההשקעה הסינית >> פלוריסטם סוגרת רבעון ראשון עם כ-30 מיליון דולר בקופה

הקרנות שמחזיקות במניה 

 

 
זמי אברמן, מנכל פלוריסטםזמי אברמן, מנכל פלוריסטם
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/11/2016

  • זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם: "אנו אופטימיים מאוד ביחס ליכולתנו לערוך ולממן את הניסויים הפיבוטאליים שלב III, אשר תוצאות חיוביות מהם, יובילו למתן אישור לתחילת שיווק של תאי ה-PLX שלנו בשווקים משמעותיים"

  • חברת הביו-רפואה הישראלית, פלוריסטם, המובילה בפיתוח תרופות מתאי שיליה פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הפיסקאלי הראשון של שנת 2017 שהסתיים ב-30 בספטמבר 2016. במסגרת הדיווח, מסכמת החברה את ההתפתחויות הקליניות הרבות שחלו ברבעון זה ומפרטת את מצבה הפיננסי. 

  • התקדמות משמעותית לקראת תחילת ניסויים טרום שיווקיים שלב 3-

  • משוב חיובי מרשות המזון והתרופות האמריקנית (FDA) לפרוטוקול הניסוי הקליני הרב לאומי שלב III לטיפול במחלת ה-CLI (טרשת עורקים חמורה בגפיים התחתונות). 

  • אישור רשות הבריאות בבריטניה לתחילת ניסוי קליני פיבוטאלי (מרכזי) ורב לאומי שלב III לטיפול ב-CLI.  

  • דיונים עם הרשויות הרגולטוריות בארה"ב ובאיחוד האירופי לאישור פרוטוקול הניסוי הקליני שלב III לטיפול בפגיעות אורטופדיות לאחר שבר במפרק הירך 

  • ניסויי בחירת מינון לקראת ניסוי פיבוטלי לטיפול בתסמונת הקרינה האקוטית (ARS)  - נערכים וממומנים על ידי המכון הלאומי לבריאות בארה"ב (NIH). 

  • חתימה על הסכם השקעה אסטרטגי בסך 30 מיליון דולר עם קרן סינית מובילה בתחום מדעי החיים. 
לדברי זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם: "במהלך הרבעון הראשון עשינו צעדים חשובים לקידום תחילתם של הניסויים הקליניים הפיבוטאליים שלנו, ואנו מצפים להתחיל בגיוס החולים לניסוי שלב III ב-CLI במהלך המחצית הראשונה של שנת 2017. בנוסף, אנו מתכוננים לתחילתו של ניסוי פיבוטאלי שלב III בו תיבחן השפעת התאים של פלוריסטם על השיקום לאחר ניתוח לטיפול בשבר במפרק הירך. אנו אופטימיים מאוד ביחס ליכולתנו לערוך ולממן את הניסויים המתקדמים שלנו, אשר תוצאות חיוביות מהם יובילו למתן אישור לתחילת שיווק של תאי ה-PLX שלנו בשווקים משמעותיים". 

כמו כן דיווחה פלוריסטם כי היא קרובה לסיום גיוס 170 החולים בניסוי הקליני הבינלאומי שלב II בטיפול במחלת ה-IC (צליעה לסירוגין, מחלה שהינה השלב המוקדם יותר של מחלת ה-CLI). וכן כי מינתה חוקר ראשי ובחרה אתרים קליניים לניסוי שלב I שאושר על ידי ה-FDA לבחינת ההתוויה ההמטולוגית לטיפול בכשל של השתלות מח עצם באמצעות תאי ה-PLX-R18.

עדכון פיננסי: 

נכון ל-30 בספטמבר 2016 היו לפלוריסטם כ-29.3 מיליון דולר במזומנים, שווי מזומנים, פקדונות בנקאיים וני"ע סחירים. החברה השתמשה במהלך הרבעון במזומנים (נטו) בסך 3.9 מיליון דולר לצרכי פעילותה השוטפת. 

לאחר תום הרבעון הפיסקאלי הראשון, חתמה פלוריסטם על הסכם השקעה מחייב במסגרתו תשקיע בה חברת Innovative Medical הסינית כ-30 מיליון דולר בתמורה לכ-16.9 מיליון מניות רגילות של פלוריסטם, שימכרו במחיר של 1.77 דולר למניה (מחיר פרמיה ביחס למחיר השוק) וכן חבילת אופציות. פלוריסטם ו-Innovative Medical מתכוונות לחתום על ההסכם הסופי לא יאוחר מה-26 בדצמבר 2016. 

הקרנות שמחזיקות במניה 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x