לאפל יש עוד שפנים חדשים בשרוול לקראת האייפון 8

עפ"י גורמים המעורים בשוק,אפל עומדת להשיק הטענה סלולארית אלחוטית ללא מטען. לאפל יש היום ביד פטנט על הטענה אלחוטית, למרות שיש הסוברים כי ישנו שיתוף פעולה סודי עם חברת אנרג'וס (סמבול WATT).

 

 
 

עינב כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/03/2017

אנליסטים רבים מביטים על סקטור הטכנולוגיה ורואים מהלך עליות חד, אולי חד מידי שקרוב לסיומו. לדעתי הכיוון אולי הפוך לגמרי ואנו לפני תקופה מרגשת ומרעננת במיוחד שמביא איתו עולם הטכנולוגיה החל הרבעון השלישי של 2017.

עפ"י המסתמן, הסמארטפונים של הדור הבא יצויידו במערכות טכנולוגיות אחרות לגמרי ממה שהיה עד כה, כך שיהיה קשה "להשאר מאחור" ורבים יהיו חייבים להחליף את הסלולאריים שהם מחזיקים כעת לדור החדש.

מדובר על שני גורמים עיקריים שיובילו אנשים בחזרה לחנויות לרכישת מכשירים חדשים. הגורם הראשון הוא מצלמת תלת מימד שתשולב בדור הבא של הטלפונים החכמים והסיבה השניה היא אפשרות הטענה אלחוטית.

במקרה של מצלמה תלת מימדית, המצלמה פשוט תראה לעומק - חברות הטכנולוגיה ובראשן אפל המפתחות את הסמרטפונים, אוהבות להשאיר את הטכנולוגיה של "הדור הבא" באפילה. גם לשם הגדלת הסקרנות וגם על מנת למנוע העתקה. אבל תחזית על העתיד אפשר לקבל מהשותפות שלהן, שרומזות בקריצה על מה שהולך לקרות.

זה מה שקרה לפני שבועיים עם מנכ"ל חברת Lumentum (סמבול LITE) המפתחת מצלמת אינפרה אדום המשמשת לצילום תלת מימד ומשתפת פעולה עם מספר חברות המפתחות סמארטפונים. עפ"י דברי המנכ"ל, שנאמרו בחיוך ממתיק סוד, החברה עומדת בפני תקופה מרגשת במיוחד שעשויה לרבע את מכירותיה.

הוא לא ציין תוך כמה זמן זה ייקרה, אך גורמים מעורים בשוק הטכנולוגיה מעריכים כי מדובר באספקת השבבים למצלמות בסלולאריים, מצלמות תלת מימדיות שישנו את כל מה שידענו על המצלמות של ימינו. עומק האפשרויות לשימוש במצלמת תלת מימד הוא בלתי נגמר. החל ממשחקים וכלה אפילו בלחימה בשדה הקרב.

הבשורה החשובה השנייה היא כאמור - הטענה ללא מטען מי מאיתנו לא מכיר את הרגע שבו הזיעה הקרה שוטפת אותו, כאשר סוללת המכשיר עומדת להיגמר והוא תקוע בתור בלתי נגמר בסוכנות הדואר... אז יכול להיות שכל זה עומד להשתנות מספטמבר הקרוב אז יושק האייפון החדש.

עפ"י גורמים המעורים בשוק,אפל עומדת להשיק הטענה סלולארית אלחוטית ללא מטען. לאפל יש היום ביד פטנט על הטענה אלחוטית, למרות שיש הסוברים כי ישנו שיתוף פעולה סודי עם חברת אנרג'וס (סמבול WATT).

לסיכום, אם הסיפור של הטכנולוגיות האלה אכן יקרום עור וגידים, אזיי מדובר במהפכה טכנולוגית של ממש.

התורים שראינו עד עתה בהשקות של אפל, יכולים להכפיל ולשלש את עצמם בפעם הבאה ועשוי להתברר כי בסופו של דבר מניות הטכנולוגיה, הקשורות לסלולאריים ברמת השבבים,או פיתוח, הן רק בתחילת הראלי האמיתי.

עינב כהן הכותב הנו מנכ"ל פורטל "ישראל בורסה" 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x