הקיבוצים רוצים להיות מובילאיי הבאה >> יערכו מפגש עם סטרטאפים להשקעה

 

 
אודי אורנשטיין, מנכל איגוד התעשייה הקיבוציתאודי אורנשטיין, מנכל איגוד התעשייה הקיבוצית
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/03/2017


בין המיזמים: נעילה חשמלית מרכזית און-ליין לארונות ומגרות לבית עם ילדים וציוד פרטי, מאכלי יוגורט ללא חלב או סויה, חקלאות הידרופונית לגידול עצמי של ירקות  ואפליקציה לבדיקת רמת הבשלות של ענבי יין
 
הקיבוצים מרחיבים את הפעילות בתחום ההייטק ויערכו מפגש עם חברות סטרטאפ המעוניינות בהשקעה. במפגש יופיעו בפני נציגי קיבוצים ומפעלים שורה של יזמים ממגוון תחומים כולל הבית החכם, מזון בריאות, מיגון אישי, פרסום און ליין, צמצום השראה אלקטרומגנטית שמייצרים מכשירי חשמל וחקלאות הידרופונית אישית.
 
בין המיזמים החדשים: נעילה חשמלית מרכזית "בקליק אחד" לדלתות וארונות המתאימה לבית עם ילדים, ציוד אישי פרטי של בני הזוג, תרופות ולמשרדים עם מסמכים חסויים, סדרת מאכלי יוגורט ללא חלב או סויה וחקלאות הידרופונית לגידול בריא של ירקות בבית ללא חשמל ומים.
 
המפגש מאורגן על ידי קרן המשתלה שהוקמה על ידי התנועה הקיבוצית ואיגוד התעשייה הקיבוצית במטרה לעודד כניסת קיבוצים ומפעלים לתחומי ההייטק כאמצעי לצמיחה. הקרן מייצרת את החיבורים בין הקיבוצים המשקיעים לבין היזמים ומעורבת ומסייעת בתהליך ההשקעה.
 
אודי אורנשטיין, מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, מסר שמטרת המפגש אינה רק חיבור כספי בין הקיבוץ ליזם, אלא שיתוף פעולה רחב שכולל עבודה של הסטרטאפ בקיבוץ שיוצרת מקורות הכנסה חדשים לחברים ומעודדת מעגלים נוספים של נותני שירותים. המפעלים המפוארים ביותר בתעשייה הקיבוצית צמחו ממיזמים קטנים ואנו פועלים כעת ליצירת הדור הבא.
 
המפגש יערך ביום שני, 3 באפריל, באפעל. לצד חברות ההייטק יוצגו מיזמים מתקדמים בתחומי החקלאות כולל קטפת פירות למטעים וחממות עם ראייה ממוחשבת שחוסכת מעלויות הקטיף וכן אפליקציה המדווחת על רמת הבשלות פירות ומתאימה למגדלים, כורמים, יקבים, בתי אריזה וסופרמרקטים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x