אלי דפס מונה ליושב ראש של אל על

הקרנות שמחזיקות באל על

 

 
אלי דפס קרדיט יובל קליקאלי דפס קרדיט יובל קליק
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/05/2017

הקרנות שמחזיקות באל על

דירקטוריון אל על החליט על מינויו של מר אלי דפס כיו"ר דירקטוריון אל על.

אלי דפס יחליף בתפקיד את מר עמיקם כהן שמכהן כיו"ר החל משנת 2009 וימשיך לכהן כדירקטור בחברה.

אלי דפס, אל"מ במיל., כיהן בעשר השנים האחרונות (2007- 2017) כמנכ"ל קופת חולים כללית. במסגרת תפקידו ניהל תקציב של כ- 37 מיליארד ש"ח והיה אחראי על כ- 40,000 אלף עובדים.

כמו כן, כיהן כיו"ר מכון מור, יו"ר ש.ל.ה (חברה למתן שירותי בריאות השן) ויו"ר הנדסה רפואית.

אלי דפס הוא  בעל תואר B.A במדעי המדינה בבר אילן ו- M.A במדעי המדינה וסוציולוגיה בחיפה. כמוכן, בוגר המכללה לביטחון לאומי.
 
דירקטוריון אל על הודה לעמיקם כהן על פועלו ותרומתו לחברה במהלך כל תקופת כהונתו כיו"ר דירקטוריון, ובירך את אלי דפס ואיחל לו הצלחה.
 
אלי דפס צפוי להיכנס לתפקידו ביום 1 ביוני 2017.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x