אורביט >> גידול של 30% בהכנסות ל-9.1 מיליון דולר וגידול חד בצבר ההזמנות

פימי חתמה החודש על הסכם השקעה אסטרטגי באורביט, במסגרתו פימי תרכוש את השליטה באורביט בהשקעה לתוך החברה של עד 108 מיליון שקל ובתמורה לעד כ-55% ממניות החברה.
הקרנות שמחזיקות את המניה.

 

 
איתן ליבנה, מנכל אורביט איתן ליבנה, מנכל אורביט
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2017

הקרנות שמחזיקות את המניה.

גידול של 30% בהכנסות ל-9.1 מיליון דולר;

גידול של 78% בצבר ההזמנות ל-46 מיליון דולר

זאב שטיין, המסיים את תפקידו כיו"ר החברה לאחר עשור: "אנו גאים בתוצאות הרבעון המשקפות את הצלחת החברה ביישום תוכנית העבודה והתבססותה על הסכמים אסטרטגיים וארוכי טווח. לאורביט הסכמים עם חברות התעופה הגדולות בעולם, ובכלל זה בואינג, ואלה עומדים בבסיס צבר ההזמנות הגבוה והשינוי בתוצאות הכספיות של החברה לו אנו עדים"


אורביט טכנולוג'יס בע"מ, העוסקת במערכות תקשורת לוויינים, מערכות ניהול תקשורת במטוסים ובמערכות עקיבה וטלמטריה, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2017.  

פימי חתמה החודש על הסכם השקעה אסטרטגי באורביט, במסגרתו פימי תרכוש  את השליטה באורביט בהשקעה לתוך החברה של עד 108 מיליון שקל ובתמורה לעד כ-55% ממניות החברה. בשלב הראשון פימי תשקיע בחברה 36 מיליון שקל תמורת הקצאת מניות לפי מחיר של 6.7 שקל למניה, ותהפוך להיות בעלת השליטה בחברה. בשלב השני והשלישי פימי תקבל אופציות להשקעה של עד 72 מיליון שקל נוספים בחברה, בתמורה להקצאת מניות. היקף האחזקות של פימי בשלב זה יוכל להגיע לכ-55% ממניות החברה. זאב שטיין יחזיק ב-29.3% ממניות החברה ויעבור לשמש יועץ לחברה למשך 3 שנים. איציק גת ימונה להיות יו"ר הדירקטוריון. 

הכנסות אורביט הסתכמו ברבעון השני של 2017 ב-9.1 מיליון דולר, עלייה של 30% בהשוואה להכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד שהסתכמו בכ-7 מיליון דולר, ועלייה של 26.4% בהשוואה להכנסות החברה ברבעון הקודם השנה שהסתכמו בכ-7.2 מיליון דולר. בכך נמשכת מגמת הצמיחה באורביט ב-2017.  אורביט הצליחה להגדיל בצורה משמעותית את צבר ההזמנות כחלק ממעבר החברה להתבסס על פרויקטים אסטרטגיים וארוכי טווח. אורביט מדווחת על צבר הזמנות  ליום 30 ביוני 2017 הנאמד ב-46 מיליון דולר, הגבוה ב-78% בהשוואה לצבר הזמנות של 25.8 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון המקביל אשתקד. 

הרווח הגולמי של אורביט ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-2.8 מיליון דולר, כ-30.5% מסך ההכנסות, עלייה של 16% בהשוואה לרווח גולמי של 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כ-34.1% מסך ההכנסות, ועלייה של 40% בהשוואה לרווח גולמי של כ-2 מיליון דולר ברבעון הקודם, כ-27.5% מסך ההכנסות. 

ההפסד התפעולי ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-0.53 מיליון דולר, ירידה של 21% בהשוואה להפסד תפעולי של 0.67 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וירידה של 64% בהשוואה להפסד תפעולי של 1.46 מיליון דולר ברבעון הקודם. השיפור בהפסד התפעולי נובע בעיקר מהגידול בהיקף המכירות ושמירה על רמת הוצאות תפעוליות של כ-3.3 מיליון דולר ברבעון. 

ההפסד הנקי של אורביט הסתכם ברבעון השני של 2017 ב-0.9 מיליון דולר, ירידה של 7% בהשוואה להפסד נקי של 0.98 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וירידה של 50.6% בהשוואה להפסד נקי של 1.8 מיליון דולר ברבעון הקודם. 

אורביט ממשיכה, גם בחודשים האחרונים, לדווח על מספר הסכמים משמעותיים, בהם כניסת החברה לראשונה גם לאספקת מערכות תקשורת לווינים למסוקים. 

זאב שטיין, בעל השליטה ויו"ר החברה היוצא, מסר כי "אנו גאים מאוד בשינוי שהובלנו באורביט ואשר הביא את קרן פימי להתעניין ולרכוש את השליטה בחברה, מתוך הבנה ואמון מלא בטכנולוגיה של אורביט ובהסכמים האסטרטגיים ארוכי הטווח עליהם השכילה החברה לחתום בשנתיים האחרונות. הרבעון דיווחנו על השלמתה בהצלחה של טיסת הניסוי במטוס ה-MC-21 הרוסי בו מותקנת מערכת ה-ORION המתקדמת שלנו. לאורביט הסכמים עם חברות התעופה הגדולות בעולם, ובכלל זה הסכם עם בואינג, ואלה עומדים בבסיס צבר ההזמנות הגבוה של החברה והשינוי בתוצאות הכספיות של החברה לו אנו עדים". 

איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט, אמר בהתייחסו לתוצאות: "אנו שמחים על המשך התקדמותנו ביישום תוכנית העבודה ובמעבר להסכמים משמעותיים וארוכי טווח. צבר ההזמנות של החברה מעיד יותר מכל על קו המגמה החדש לצמיחה בעסקיה של אורביט ועל הפוטנציאל שלנו בהמשך קידום וביצוע עסקאות במסגרת פרויקטים ארוכי טווח. אורביט לאחר ההשקעה האסטרטגית של קרן פימי, ניצבת בפני אפשרויות צמיחה חדשות הודות ליכולות הטכנולוגיות ,החדשנות ,הצוות המקצועי ואיתנותה הפיננסית". 

אודות אורביט טכנולוג'יס:

אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות  (Mission-Critical)  ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. פתרונות החברה מותאמים לשווקים מסחריים, אזרחיים וביטחוניים. מגוון מוצרי החברה כוללים מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה, מערכות לניהול תקשורת ומערכות לתצפיות מהחלל, מוטמעים באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות בעולם.

לקוחות החברה כוללים למעלה מ- 20 ציים ימיים מובילים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון: איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס, ספקי שירותי תקשורת כגון: סלקס, טלספאציו, יוטלסאט, ניוסאט, גילת והאריס קאפרוק, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות וארגונים ביטחוניים וממשלתיים.






הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x