פריון מאריכה את שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט בינג עד סוף שנת 2020, החברה השיגה את מטרתה לצמצום 6 מיליון דולר בהוצאות שנתיות

החברה עומדת בכל אמות המידה הפיננסיות הנדרשות בקשר עם החוב הציבורי שלה.
הקרנות שמחזיקות את פריון 

 

 
דורון גרסטל מנכל פריוןדורון גרסטל מנכל פריון
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/11/2017

הקרנות שמחזיקות את פריון 

תל אביב וניו יורק – 9 נובמבר 2017 – פריון נטוורק בע"מ (NASDAQ: PERI), חברת טכנולוגיה המתמחה במתן פתרונות פרסום דיגיטלים מתקדמים למותגים ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 לספטמבר 2017. 

דגשים פיננסים לרבעון השלישי:
*(מיליוני דולרים, פרט לרווח למניה)

 

Three months ended

 

Nine months ended

 

September 30,

 

September 30,

 

2016

 

2017

 

2016

 

2017

Search and other revenues

$

42.1

 

$

33.3

 

$

132.2

 

$

105.3

Advertising revenues

$

32.4

 

$

31.7

 

$

96.1

 

$

91.4

Total Revenues

$

74.5

 

$

65.0

 

$

228.3

 

$

196.7

GAAP Net Income (Loss) from continuing operation

$

2.9

 

$

2.6

 

$

2.5

 

$

(35.5)

Non-GAAP Net Income

$

7.7

 

$

 4.1

 

$

21.2

 

$

11.1

Adjusted EBITDA

$

12.4

 

$

6.5

 

$

31.9

 

$

17.0

Impairment of Goodwill and Intangible assets

$

0.0

 

$

0.0

 

$

0.0

 

$

43.8

GAAP Diluted Earnings (Loss) Per Share from continuing operation

$

0.04

 

$

0.03

 

$

0.03

 

$

(0.46)

Non-GAAP Diluted Earnings Per Share

$

0.10

 

$

0.05

 

$

0.26

 

$

0.14


* התאמה של נתוני ה-GAAP לנתוני ה-Non GAAP מופיעה בהמשך.

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון, ציין: "במהלך הרבעון השלישי, ביצענו התקדמות משמעותית בקידום אסטרטגיית החדשה של החברה. אנו פועלים לפי מפת דרכים ברורה, אשר התחלנו ליישם מוקדם יותר השנה ומתקדמים מהר מהמתוכנן. כתוצאה מכך, אני סמוך ובטוח כי הצעדים בהם אנו נוקטים היום יביאו לחידוש הצמיחה והרווחיות."

"אנו פועלים לחידוש הצמיחה בטווח הארוך על ידי הפניית משאבים משמעותיים להאצת פיתוח טכנולוגיה חדשנית, אשר תאפשר למפרסמים לנהל קמפיינים", המשיך גרסטל. "במקביל, אנו נוקטים צעדים להפחתת עלויות ומפנים משאבים לתמיכה בהשקעה בטכנולוגיות חדשות. אני שמח לדווח כי הצלחנו כבר להוביל לחיסכון של 6 מיליון דולר בהוצאות ההנהלה והכלליות ברמה שנתית, לפי התכנית אשר התווינו לפני שלושה חודשים בלבד ועובדים כעת על יוזמות נוספות לשיפור מבנה העלויות ברבעון הרביעי השנה וב-2018."

"אנדרטון ממוצבת היטב בתעשייה כספק מוביל של פתרונות דיגיטליים בתחום של rich media," הוסיף גרסטל. "בהינתן המגמה הנמשכת של הפניית תקציבי המדיה לכיוון פרוגרמטי שאינו מובטח (unreserved), אנו מאיצים את מאמצינו להציג בתחילת 2018 פתרונות high impact עבור העולם הפרוגרמטי. הפורמטים החדשים יענו גם על ההשפעה הצפויה של חסימת פרסומות, אשר תהווה חלק מהגרסה החדשה של הדפדפן Chrome, עליה הכריזה גוגל לאחרונה."
  

"במקביל, בתחום עסקי החיפוש, הארכת החוזה שלנו עם Microsoft Bing עד סוף שנת 2020, תרחיב משמעותית את נוכחותנו בתחום, הן בדסקטופ והן בסלולר", הוסיף גרסטל. "כיום, בינג חולשת על כשליש מהחיפושים בארצות הברית בדסקטופ, ומהווה שותף גדול ומשמעותי. הארכת ההסכם עם בינג מאפשרת לנו להמשיך לספק לשותפינו פתרונות חיפוש ומונטיזציה מובילים, ולהמשיך ולספק  לנו את תזרים המזומנים הנדרש למימוש האסטרטגיה שלנו.״

השוואה פיננסית של תוצאות הרבעון השלישי של 2017: 

הכנסות: ההכנסות ירדו ב-13%, מ-74.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016 ל-65 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2017. 

עלויות רכישת לקוחות ורכש מדיה ("CAC"): עלויות ה - CAC ברבעון השלישי של 2017 עמדו על 32 מיליון דולר, או 49% מההכנסות, בהשוואה ל-33 מיליון דולר, או 44% מההכנסות, ברבעון השלישי של 2016.
רווח נקי: על בסיס GAAP, רווח נקי ברבעון השלישי של 2017 הסתכם ב-2.6 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי מפעילות שוטפת של 2.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016. 

רווח נקי על בסיס :Non GAAP ברבעון השלישי של 2017, רווח נקי על בסיס Non GAAP, הסתכם ב- 4.1 מיליון דולר, או 6% מההכנסות, בהשוואה ל-7.7 מיליון דולר או 10% מההכנסות, ברבעון השלישי של 2016. 

EBITDA מתואם: ברבעון השלישי של 2017, ה- EBITDA המתואם עמד על 6.5 מיליון דולר, או 10% מההכנסות, בהשוואה ל-12.4 מיליון דולר, או 17% מההכנסות, ברבעון השלישי של 2016. 

מזומנים ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת: נכון ל- 30 בספטמבר 2017, הסתכמו המזומנים ושווי המזומנים ב- 35.5 מיליון דולר. המזומנים הנובעים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו ב- 17.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-9.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016. 

החברה עומדת בכל אמות המידה הפיננסיות הנדרשות בקשר עם החוב הציבורי שלה.

אודות פריון נטוורק בע"מ

פריון היא חברה טכנולוגית בינלאומית, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים מתקדמים למותגים ולאתרי תוכן. פריון מחויבת לביצועים מבוססי דאטה, החל בפורמטים פרסומיים בעלי high-impact, דרך חיפוש ממותג ועד מערכת אחידה לפרסום פרוגרמטי במובייל וברשתות החברתיות. למידע נוסף אודות פריון


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x