ליום העצמאות - ספר חדש על המדף >> אינסטנט יש רק בפודינג

ספר חדש ומקורי יושק בשבוע הספר, לחיי העצמאיים שבנינו!

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/05/2016

 
"אינסטנט יש רק בפודינג" נכתב על ידי גרסיאלה שפירו- גולדמן, מנטורית עסקית-שיווקית בינ"ל והוא ספר המשך לרב-המכר "מרעיון עסקי למותג רווחי", שחשף בפני הקוראים את 8 הצעדים האסטרטגיים לשדרוג חיים והעלאת הכנסות.
 
ב"אינסטנט יש רק בפודינג" משתפת המנטורית את סיפור חייה האישי והמרתק שהוביל אותה למעמדה כאשת מקצוע ומנטורית מבוקשת ומובילה בתחומה.  גרסיאלה משתפת בידע רב מניסיונה האישי שצברה במהלך השנים ובתובנה חשובה, שכדי להתקדם ולהצליח הכרחי לעבור שלבים מתוכננים. הספר, הכולל בתוכו מפת דרכים מדויקת,  סולל עבור הקורא דרך מרתקת ומעשית להגשמה עצמית בחיים, בקריירה ובעסקים, מתוך גילוי הייחודיות שיש לכל אחד ואחת מאיתנו.
 
בקריאה סוחפת, הפרקים מלווים ברעיונות חדשניים ומעוררי מחשבה, דוגמאות, כלים ותרגילים פשוטים ליישום שבעזרתם ידע כל אחד כיצד להגשים את עצמו ולהפוך לאדם מוערך ומוביל בחיים, בקריירה ובעסקים.
 
שפירו־גולדמן היא יזמית עסקית, פעילה קהילתית, מנטורית בינלאומית להצלחה עסקית שיווקית, מייסדת מרכז גרייס™. מרצה מבוקשת וכריזמטית. יועצת המלווה מאות אנשים במעברים משכיר לעצמאי, בהקמת עסק חדש ובפיתוח וקידום עסק קיים. מומחית בלהפוך אנשים ועסקים למותגים מובילים.
 
ג'ורדי קולאל, כלכלן. בעלים משותף של חברת SOYMIMARCA, ספרד : "בעולם שבו מתקיימת תחרות דרך קבע, כל בעל עסק חייב ללמוד כיצד לבלוט כדי שהלקוחות יעדיפו אותו ואת העסק שלו על פני עסקים אחרים. הספר "אינסטנט יש רק בפודינג", מגיש בצורה יוצאת מן הכלל כיצד ניתן ליצור חיים מוצלחים וכיצד להוביל בקריירה ובעסקים תוך ניצול הפוטנציאל החבוי בנו. קראו אותו ובטוח תיהנו ממנו כמו מפודינג משובח".
 
ד"ר עו"ד יניב זייד, מומחה בינלאומי לשכנוע : "בתור מי שמאמין בכל ליבו, שכל אדם יכול להיות מוערך אם ינקוט בפעולות הנכונות, וכמי שדוגל בכך שכל עסק צריך להפוך את עצמו למותג, סיפור חייה של גרסיאלה והדרך שאותה עברה עד שנהייתה אחת המנטוריות המובילות והאהודות בישראל, ממחיש את המוטו שאותו היא מלמדת ומיישמת בחייה - "אין קיצורי דרך". הספר מעולה, מרגש ועשיר בכלים פרקטיים שכל אדם, חברה או בעל עסק חייבים להכיר".
 
ניר דובדבני, יזם ואיש עסקים. מנטור מוביל למקסום מכירות ואופטימיזציה עסקית: "גרסיאלה מצליחה להעביר את תשוקתה האדירה לחיים, לעסקים וליצירה בדיוק רב, בצורה פרקטית ובעוצמות שאסור לפספס". גרסיאלה שפירו-גולדמן תציג את ספרה החדש לראשונה בשבוע הספר הקרוב, בהוצאת מדיה 10 בעלות של 79 ש"ח בלבד  
 
גרסיאלה היא אישה מרשימה מאד, עם ניסיון וידע רב של 35 שנות ניהול במשרות בכירות בחברות מובילות, שעשתה את השינוי בזמן הנכון לה ויצאה לעצמאות .  בגיל 53 הגישה לעצמה מתנה ליומההולדת ולמנהליה מכתב התפטרות , על אף הגבות המורמות , ההשתאות על הגיל והויתור על "כלוב הזהב" באמצע החיים.
 
זהו ספרה השני,  "אינסטנט יש רק בפודינג". מאד מאמינה בשילוב בין הביטחון הפנימי לחיצוני אצל כל אדם בדרך להצלחה עסקית.  
 
קיימת מגמה שהולכת וגדלה בארץ ובעולם,  של נשים בגילאי 40-50 , שמחליטות אם לא עכשיו אימתי ויוצאות לדרך עצמאית, בתחומים שונים לגמרי מהעיסוק בו עסקו כשכירות. לדבריה, חשוב לעשות זאת בצורה מתוכננת ועם ליווי של מומחים כדי לדעת לקראת מה עומדים ומהם השלבים הנכונים עבורי שיובילו להצלחה וסיפוק רב .
פעמים רבות אנשים מתלבטים וחושבים שכדאי לחכות עוד קצת ...ואולי זה בכלל לא מתאים לי...ואיך אדע שהעצמאות תטיב איתי כלכלית וכו'
 
גרסיאלה ליוותה מאות עסקים והיא מכירה היטב מהם הסימנים שמעידים על אדם שהוא בשל ומוכן לצאת לדרך –
שיש לו את מה שדרוש, והתשוקה שלו, ביחד עם התכנון הנכון, יוכלו להוביל אותו לסיפוק ומימוש עצמי לצאת לדרך עצמאית ולהגיע להצלחה עסקית
 
"אינסטנט יש רק בפודינג" הוא ספר המשך לרב-המכר של גרסיאלה שפירו-גולדמן "מרעיון עסקי למוג רווחי" שמשך רבבות קוראים לזיהוי את 8 הצעדים לשדרוג את חייהם ואת הכנסותיהם לעולם. בספר זה מציעה המנטורית מסלול מרתק ומעשי להגשמה עצמית בחיים, בקריירה ובעסקים- מתוך גילוי הייחודיות האותנטיות שבנו. תוך קריאה סוחפת, הפרקים בספר מלווים ברעיונות מחוץ לקופסה, כלים ותרגילים פשוטים ליישום ומפת דרכים מדויקת שבעזרתם ידע כל אחד כיצד להגשים את עצמו ולהפוך לאדם מוערך, מוביל ומותג מצליח בחיים, בקריירה ובעסקים.
 
גרסיאלה שפירו־גולדמן היא יזמית עסקית, פעילה קהילתית, מנטורית בינלאומית להצלחה עסקית שיווקית, מייסדת מרכז גרייס™ - מנטורינג להצלחה, מרצה מבוקשת. מומחית בהקמה ופיתוח עסקים, בשיווק פרסונלי ומיתוג אישי להצלחה בקריירה ובעסקים.
 
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x