פתאל נכסים (אירופה):בהסכם מימון מחדש להלוואה בהיקף של כ- 240 מיליון שקל

הקרנות שמחזיקות את האג"ח של פתאל 

 

 
דוד פתאל יור הדירקטוריון דוד פתאל יור הדירקטוריון
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/12/2016

הקרנות שמחזיקות את האג"ח של פתאל 

חברת פתאל נכסים (אירופה), בניהולו של דני רוג'ר, הכוללת  28 נכסים המושכרים לחברת ניהול המלונות של פתאל "סאנפלאואר", פרסמה היום, כי שותפות גרמנית בבעלותה (94.65%) התקשרה בהסכם עם תאגיד בנקאי זר להעמדת מימון מחדש להלוואה בהיקף של כ- 240 מיליון שקל (כ- 60 מיליון אירו) לתקופה של 10 שנים ובריבית הנמוכה בפחות ממחצית מהריבית שהיתה בהלוואה המקורית.

מהדיווח עולה, כי ההלוואה החדשה שתשמש לפירעון ההלוואה הקיימת על מלון לאונרדו רויאל מינכן, ניטלה בריבית קבועה של 1.85%, הנמוכה משמעותית מהריבית שהיתה על ההלוואה הקודמת שעמדה על כ- 4.26%. בנוסף, החברה האריכה את תקופת ההלוואה ל- 10 שנים, בעוד ההלוואה הישנה צפויה היתה להסתיים בחודש אפריל 2019. עוד עולה מהדיווח, כי החברה הקטינה את הפירעון השנתי על ההלוואה שיעמוד כעת על 3% בשנה (כ-1.8 מליון אירו) מ- 5% (כ 3.3 מליון אירו בשנה) שישולם בתשלומים רבעוניים ולמעשה צפוי להשפיע על שורת הרווח בכ- 1.5 מליון אירו ועל תזרים המזומנים השנתי של החברה בכ- 3 מליון אירו.
בחודש נובמבר פרסמה החברה את דוחותיה הכספיים מהם עולה, כי הכנסות החברה עלו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2016 בכ- 6% לכ- 18.7 מיליון אירו, לעומת כ- 17.6 מיליון אירו בתקופה המקבילה בשנת 2015. ה- FFO של החברה עלה בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ- 7% לכ- 11.1 מיליון אירו, לעומת כ- 10.4 מיליון אירו בתקופה המקבילה בשנת 2015. ה – NOI עלה בכ- 8% לכ- 18 מיליון אירו, לעומת כ- 16.6 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

רשת מלונות פתאל נוסדה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל,  הרשת מונה כיום 19,000 חדרים ב- 102 בתי מלון בישראל ובאירופה. הרשת שהינה הגדולה בישראל מונה 37 בתי מלון, 17 בבעלות מלאה או חלקית, 13 בשכירות ו –7 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, מג'יק  MAGIC, יו U , הרודס  HERODS , מלון העסקים החדש רוטשילד 22 ומלון ניקס שנפתח לאחרונה. באירופה כוללת הרשת 65 מלונות מתוכם 33 בבעלות מלאה או חלקית, 30 בשכירות ו 2 בניהול. בשנת 2007 נכנסה מגדל חברה לביטוח לשותפות והיא מחזיקה כיום ב- 18.5% מהרשת.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x