תרו מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש ומועמדויות לחברים חדשים במועצת המנהלים

צפוי להתחיל בתפקידו כמנכ"ל ב-1 באפריל 2017 או בסמוך ליום זה, ויתמקד אך ורק בעסקים של תרו

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/11/2016

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום על המינוי של מר עודאי בלדוטה כמנכ"ל וכמועמד למועצת המנהלים של תרו. הוא צפוי להתחיל בתפקידו כמנכ"ל ב-1 באפריל 2017 או בסמוך ליום זה, ויתמקד אך ורק בעסקים של תרו.

מר בלדוטה משמש כיום כסגן נשיא ביצועי וסמנכ"ל כספים של Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("סאן"), והוא חבר בהנהלה הגלובלית של סאן. למר בלדוטה יש יותר מעשרים שנות ניסיון ניהולי, שחלק גדול מהן היה בסאן. בנוסף למילוי כמה תפקידי הנהלה, הוא היה חלק בלתי נפרד מהצמיחה הכלל עולמית של סאן – כולל הובלת כמה רכישות ומיזוגים חשובים, האחרון של Ranbaxy. למר בלדוטה יש תואר MBA מהמכון ההודי לניהול, אחמדאבאד, וגם תואר בהנדסה כימית מהמכון ההודי לטכנולוגיה, דלהי.

מר דיליפ שאנגבי, יו"ר מועצת המנהלים של תרו, אמר: "אני בטוח שהניסיון, החזון והמנהיגות של עודאי יאפשרו לתרו להמשיך במסלול הצמיחה שלה ולהביא ערך מעולה לבעלי המניות". מר שאנגבי המשיך: "אני מצפה להודיע, בעתיד הקרוב, על מינוי מנכ"ל זמני שינהל את העסקים של תרו בתקופה של שלושת החודשים מהעזיבה של קאל סונדרם בסוף השנה הזאת ועד ההגעה של עודאי באפריל 2017".

תנאים מסוימים של המינוי של מר בלדוטה כמנכ"ל והמועמדות למועצת המנהלים של תרו כפופים לאישור של בעלי המניות של תרו, שיצביעו על כך באסיפת השנתית של בעלי המניות בדצמבר 2016

מועצת המנהלים של תרו - מועמדויות

בנוסף למועמדות של מר בלדוטה למועצת המנהלים של תרו, מר אבהאי גנדי, המחליף של קאל סונדרם כמנכ"ל סאן צפון אמריקה, מועמד גם הוא למועצת המנהלים וצפוי שיוצע לתפקיד סגן היו"ר אחרי אסיפת בעלי המניות בדצמבר. לפני שהצטרף לסאן צפון אמריקה, אבהאי מילא כמה תפקידי הנהלה בארגון של סאן, האחרון בהם מנכ"ל העסקים של סאן בהודו.

בגלל עיקרון הרוטציה הקבועה של הדירקטורים החיצוניים בתרו, מר דן בירן וגברת אילנה אבידוב-מור יפרשו ממועצת המנהלים של תרו. שני מועמדים מאוד מוכשרים הוצעו למילוי המקומות האלה – גברת לינדה בן שושן ומר אלי סטריט.

גברת בן שושן הייתה חברה במועצות המנהלים של כמה קרנות השקעות, בנקים והבורסה לניירות ערך של תל אביב, והיא מרצה במכללה למינהל בישראל מאז אוקטובר 2009.

למר סטריט יש יותר משלושים שנות ניסיון בעסקים רב לאומיים והוא מספק שירותי ייעוץ בבנקאות השקעות לחברות בעיקר במגזר הבריאות.

מר שאנגבי אמר: "ברצוני להודות למר בירן ולגברת אבידוב-מור על תרומותיהן הרבות והשירות המסור לתרו בתקופת כהונתם כדירקטורים, ולאחל להם הצלחה בעבודתם בעתיד. אני גם מקדם בברכה את המועמדים החדשים למועצת המנהלים של תרו שאני מצפה לעבודה איתם, ומאחל להם הצלחה בהכוונת החברה קדימה".

גם המועמדויות האלה כפופות לאישור של בעלי המניות של תרו באסיפת השנתית של בעלי המניות בדצמבר 2016.

אודות תרו 
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
דע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x